• Ik ga niet meer schijnheilig doen, ze was een kutwijf

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aawh vind het echt stom dat mensen zo dood gaan :( <3
    Sterkte & gecondoleerd <3


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Awwh, dat vind ik echt lief van je Rebecca.
    Veel sterkte en gecondoleerd!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wauw, zestien jaar lang kanker? Arme vrouw, zij moet geleden hebben.
    Alleszins echt lief van je & gecondoleerd.

    Kee, heel goed bedoeld enzo maar ik vind het nogal vreemd dat je haar zo gaat ophemelen terwijl je haar dus eigenlijk niet mocht, sinds mensen iemand niet mogen als ze hun niet geloven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Kee, heel goed bedoeld enzo maar ik vind het nogal vreemd dat je haar zo gaat ophemelen terwijl je haar dus eigenlijk niet mocht, sinds mensen iemand niet mogen als ze hun niet geloven.


    Ik hemel haar niet op, lieve schat. Kijk, ze had nét te horen gekregen dat het afressief was en dan zit ze echt NIET te wachten op iemand met een probleem. Ik schrijf dit stuk namens vele anderen en mezelf, ik heb gesproken met mensen die haar kenden toen het goed ging.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik hemel haar niet op, lieve schat. Kijk, ze had nét te horen gekregen dat het afressief was en dan zit ze echt NIET te wachten op iemand met een probleem. Ik schrijf dit stuk namens vele anderen en mezelf, ik heb gesproken met mensen die haar kenden toen het goed ging.

    Ik ben geen lieve schat. Maar op een gegeven moment had ze niet nét meer te horen gekregen dat het aggressief was en had ze best naar jouw probleem kunnen luisteren. Tuurlijk zit ze dan nog steeds met dat kutte maar jij zit met haar als mentor dus hoort ze naar je te luisteren.
    Verder vind ik het wel een beetje ophemelen, maargoed als jij zegt dat het niet zo is zal het wel niet zo zijn hè.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat naar voor haar, ik hoop nu dat ze een goed plekje heeft in de hemel, bij haar man.
    Gecondoleerd! <33


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...



    Sterkte.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:41 ]

    Penguin schreef:
    (...)
    Ik ben geen lieve schat. Maar op een gegeven moment had ze niet nét meer te horen gekregen dat het aggressief was en had ze best naar jouw probleem kunnen luisteren. Tuurlijk zit ze dan nog steeds met dat kutte maar jij zit met haar als mentor dus hoort ze naar je te luisteren.
    Verder vind ik het wel een beetje ophemelen, maargoed als jij zegt dat het niet zo is zal het wel niet zo zijn hè.


    Dat is dan jouw mening, mij best. Het is bedoeld als condoleancetopic voor haar partner, kinderen en familie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Had je haar die brief uit je vorige topic nog gestuurd?

    Ik vind het heel mooi dat je het je toch zo aantrekt, al mocht je haar eigenlijk niet zo. Gecondoleerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Had je haar die brief uit je vorige topic nog gestuurd?

    Ik vind het heel mooi dat je het je toch zo aantrekt, al mocht je haar eigenlijk niet zo. Gecondoleerd.


    Daarmee was ik te laat...

    EDIT: Maar ik heb gebeden (nouja, een ritueel aan haar gewijd) om haar een prettige overgang te wensen van aarde naar hemel.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:43 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat is dan jouw mening, mij best. Het is bedoeld als condoleancetopic voor haar partner, kinderen en familie.

    Zien die dit dan?

    Nja, ik hoop ook voor haar dat ze het nu beter heeft. Wat niet zo moeilijk is als je al zestien jaar kanker hebt O.o

    I hope death is like this:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Basecca schreef:
    (...)

    Daarmee was ik te laat...

    EDIT: Maar ik heb gebeden (nouja, een ritueel aan haar gewijd) om haar een prettige overgang te wensen van aarde naar hemel.


    Dat is jammer. Maar het gaat uiteindelijk toch veel meer om het idee en dat je aan haar gedacht hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is jammer. Maar het gaat uiteindelijk toch veel meer om het idee en dat je aan haar gedacht hebt.


    Ja dat is zo, ik kon gewoon niet huilen, maar ik heb wel gehuild voor haar kinderen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    (H)
    Sterkte


    Not all those who wander are lost