• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ compy, why you so slow? o.o]

    Saph
    Metteen word ik weer tegen Fayan aangedrukt, wat ik helemaal niet erg vind. Blij leg ik mijn hoofd op zijn borst en doe mijn ogen dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik denk dat het aan Quizlet ligt, want Q is heeeel traag (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [En weer een nieuw topic]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Oh, gelukkig. (cat) Dan valt mijn internet straks niet uit.
    *Wacht op Chiara*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Weet je wat, we maken een deal. Ik geef je je voedsel terug en dan mag jij me vertellen welke orders je uitvoert en waarom.' Ik ben hartstikke slecht in ondervragingen, maar zolang ze deze kamer niet verlaat zit het wel goed, denk ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    'Felan!' riep ze enigzins geschrokken toen ze zag wie het was, en liet haar adem opgelucht ontsnappen toen hij niet onderuit ging. 'Shit, sorry,' zei ze, waarna haar grijsblauwe onwillekeurig afdwaalden naar zijn ontblote borstkas, die er niet verkeerd uitzag.

    Chiara Cinxi
    In de korte tijd tussen de muur en het bed kreeg ze het voor elkaar het shirt van zijn lichaam te halen, en die op de grond te laten vallen. Haar blik ging even naar de zijne, alleen op zijn momenten van lust leek hij gemakkelijk te doorgronden. Ze voelde hoe hij haar tegen het matras drukte, en liet de uiteinden van haar vingernagels op zijn rug rusten.
    Afwachtend keek ze hem aan. Ze had hem de controle terug geven, zonder enige problemen.


    -

    Dubbelpost (cat)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:24 ]


    -

    Daiyh
    Na al het geplaag dat ze deed kon ik me nu neit meer inhouden. Bloedirritant, maar ze was zo sexy dat ik haar gewoon moest hebben. zonder nadenken scheurde ik het dunne shirt van haar lichaam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Zijn lippen krulden om toen ze hem aankeek, en hij haalde lichtelijk zijn schouders op. "Geeft niet," zei hij. Alweer had zijn stem die hese klank gekregen. Toen hij merkte waar ze naar keek, kon hij het niet laten uitdagend naar haar te knipogen.

    Lughnasadh
    "Voedsel in ruil voor informatie?" Ze lachte schamper, hoewel het nog steeds zwak klonk. Ze had duidelijk het voedsel nodig. Het was zo dichtbij... Ze had geleerd hoe je touwen kon doorsnijden door tegen harde voorwerpen aan te schuren, maar die waren hier helaas niet aanwezig. Ze had haar pogingen om het met behulp van de muur te doen algauw opgegeven na oververmoeidheid.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Ze duwde de lapjes gescheurde stof weg van het bed, en trok hem weer naar zich toe, om haar lippen hebberig op de zijne te drukken. Haar hand gleed over zijn onderbuik, haar vingertoppen glipten zijn broek binnen.


    -

    [*Fayan wacht op Prim (cat)*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik glimlach. 'Dan niet, joh,' zeg ik. 'En je kan nog zo hooghartig doen, maar ik ben toch niet bang voor je. Tenslotte lig jij vastgebonden op de grond en heb ík je eten.' En je mes, voeg ik er in gedachten aan toe. Het zit nog steeds in mijn broekzak.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Haar blik gleed over het niet erg sterk aandoende meisje, en ze grijnsde even ingehouden. Plotseling verstarde haar hele gezicht, toen ze de bobbel in de broekzak van het meisje ontdekte. Op die manier had zij ook altijd haar mes daarin verborgen. Het zou toch niet... Hadden ze deze griet háar mes gegeven?
    "Hmm," zei ze. "Ik heb me bedacht."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    Verlangend zoende ik haar volle lippen, sidderde bij elke aanraking die ze gaf. Ik trok de knoop van haar broekje los en gleed hem makkelijk van haar lichaam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [haha, ik heb broccolisoep. (cat) Is yummy.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.