• Ik ga namelijk er zometeen eentje kopen. Is het leuk?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoys schreef:
    (...)3DS heeft een knopje voor een normaal 2D beeld


    Ja, dat weet ik, maar ze zijn wel 50 euro duurder. Ik ga niet 50 euro extra betalen voor een leuk 3D knopje dat ik nooit ga gebruiken. Als ik iets in 3D bekijk word ik duizelig, misselijk en krijg ik hoofdpijn. No thanks.

    Zoals ik al gezegd had, nee, het is het niet waard. Er komt vast wel weer iets nieuws, en dan wil je dat weer, en dan heb je die 3DS en die ga je niet meer gebruiken. Dat had ik ook toen ik 10 was.


    Destroy what destroys you.

    3DS moet je echt niet doen. Het lijkt allemaal leuk en aardig, maar na een tijdje is het net zo saai als een normale DS. (Als je de evt. koppijn even wegdenkt). Als ik jou was zou ik sparen voor een PSP, Xbox of een PS3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Persoonlijk raad ik je de DSi aan, die vind ik fijner dan de 3DS :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Koop een DSI! die zijn leuk! kun je foto's maken, dingen downloaden, en het is leuker dan een 3DS!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    muuuuuh, Ds'en zijn saai, een Wii is veel leuker*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nightcrawler schreef:
    Ik heb een hele lange tijd geleden een DS gekregen. Nou, dat verveeld je al gauw. En ik ken mensen die zeggen dat de 3DS helemaal niet zo speciaal is.
    Spaar eerder voor iets anders waar je langer plezier mee hebt.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me echt heel onlogisch om een 3DS te kopen als je al een normale DS hebt.. Misschien gewoon voor iets anders gaan zoals een PSP ofzo..?


    Believe in yourself.

    iUser schreef:
    Die heb ik al, leuk voor later. Maar die heb ik al 2 jaar en ik wil een keer iets nieuws.

    Ik heb de mijne al 7 jaar lang, hij hangt inmiddels met plakband aan elkaar, maar hij doet het nog en ik speel er nog altijd op (cat) Maar dat is niet wat je vroeg. Nou, ik heb dat ding een paar keer geprobeert, en vind het drie keer niets. Eerlijk gezegd nog slechter dan een normale lite. Als je dan toch een Nintendo koopt, neem dan liever een Wii, daar heb je veel meer aan, en volgens mij is het niet eens zoveel duurder als een 3DS.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het zonde van je geld. Maar ik vind DS'en dus echt 10 x niks.


    ars moriendi

    Haha, ik hoorde vandaag dat ik er voor kerstmis eentje ga krijgen, mijn oude DS is kapot sinds 2007 ofzo dus ik mag (eindelijk) een nieuwe en dat word een 3DS :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat 3D beeld gedoe voegt totaal niks toe. Dus ik zou het niet doen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik was mijn DS ook zo zat, dus als je er al één hebt zou ik geen nieuwe kopen. ik ging trouwens een keer op zo een 3D's in een winkel, en toen deed ik iets waardoor hij niet meer aanging, niks voor mij zo een ding.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nightcrawler schreef:
    Ik heb een hele lange tijd geleden een DS gekregen. Nou, dat verveeld je al gauw. En ik ken mensen die zeggen dat de 3DS helemaal niet zo speciaal is.
    Spaar eerder voor iets anders waar je langer plezier mee hebt.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou geen 3DS kopen, is zonde van je geld.

    Als je al een 3DS gaat kopen zou ik nog even wachten: Ten eerste kwam er een prijsdaling aan (weet niet of die er niet al is, maar het was in ieder geval best wel groote prijsdaling) en er komt een nieuw model aan met twee analog sticks. En als je die niet hebt zul je over een jaar een losse analog stick moeten kopen omdat niemand meer spellen maakt voor met 1 stick, en dan ben je nog meer geld kwijt en is dat ding echt gigantisch


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, niet doen. Een vriendin van me heeft er één en ik vond er geen reet aan. Heb je 'm inmiddels wel of niet gekocht?


    your eyes are like stars in the night.