• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    [Zit Saph eig nog in Fayan's kamer? Want Cassie is onderweg naar Lughnaflap]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Saph en Fayan slapen voorlopig nog (joehoe) tot Laura hier is ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dus dan zie ik een slapend stelletje. Kay, dat wou ik even weten ^^
    *hoopt dat er een deken over ze heen ligt*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Een lachje glipte over haar lippen, en bij zijn woorden sloeg ze onbewust haar blik neer. 'Die was best succesvol,' mompelde ze.
    Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze weer naar hem. Kwam hij maar naar haar toe, om haar aan te raken, aan te kijken.
    Was ze verliefd? Nee. Maar ergens was ze bang dat als dit lang door zou blijven gaan, dat vanzelf zou komen.


    -

    [Hihi. Okee ^^]

    Skylar
    Ik knipper slaperig met mijn ogen, en rek mezelf uit. Met een glimlachje kijk ik op naar Nero's gezicht. Hij zag er zo lief uit, en veel jonger als hij niet zo fronste. Ik giechelde zacht, en streek over de naakte huid van zijn borst. ‘‘Wakkerworden.’’ Fluisterde ik liefjes in zijn oor, en glimlachte toen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    Ik knik grijnzend, dat was het zeker geweest. Langzaam loop ik naar haar toe en zit op het randje van de bank.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij mompelde iets, en keek vanonder zijn wimpers even naar haar. Daarna strekte hij zijn arm, en trok haar plagend strak tegen zich aan om vervolgens zijn ogen weer te sluiten.


    -

    Chiara Cinxi
    Op dat moment maakte hij een ander gevoel bij haar los, één die ze niet kon benoemen. Ze wilde bij hem zijn, hem aanraken, gedroeg zich uitdagender bij hem.
    Ze liet haar benen zakken, en boog voorover. Haar handen vonden zijn borst, en ze duwde haar lippen tegen die van hem om een sensuele kus te beginnen.


    -

    Cassie - District 9
    Met mijn voet doe ik de deur van Saph en Fayans kamer een stukje open. Ze slapen allebei nog. Verspreid over de kamer liggen verschillende kledingstukken, waaronder twee boxers. Ik kan nog net een schaterlach inhouden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Voor ik het weet duwd ze zich tegen me aan en drukt die zachte lippen op mijnen. Okay, dit was niet de bedoeling geweest. Toch sla ik mijn armen rond haar middel en druk haar tegen me aan en beantwoord haar kus met een genepte passie. Een kleine grijns verschijnt opmijn gezicht, dit kan érg leuk uitpakken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik begon te lachen, en streek nog altijd teder zacht op de huid waar ik maar bij kon. Met een glimlachje drukte ik zacht mijn lippen tegen zijn borst, en liet mijn lippen toen omkrullen in een glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    Ze verbrak de kus, en keek hem even bedenkelijk aan. 'Moet jij dan nooit werken? Dat is ook een makkelijk leventje,' merkte ze op, en schoof wat dichterbij waardoor haar borst de zijne raakte.


    -

    Maeleena schreef:
    (...)

    [Sex, and lots of it. (cat)]
    [(cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Grijnzend loop ik verder, om te ontdekken dat ook de vastgebonden vrouw nog diep in slaap is. Dan zet ik haar glas water en broodje maar op het kastje. Dan ga ik maar weer terug naar beneden - ik heb niets anders te doen. Wat dóén Capitoolmensen de hele dag?!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Oriazo
    'Ik wil niet opstaan,' klaagde hij, en schoof naar beneden zodat ze elkaar aan konden kijken. Speels drukte hij een kusje op haar neus, legde zijn handen op haar slanke heupen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 16:19 ]


    -