• Haha, ja ik heb toe net, uit verveling een stel afleveringen van het oude huis anubis gekeken. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook alle boeken. Zelfs de boeken van de films. God dat was echt verslavend.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik keek het altijd. Soms ook nog even stiekem boven als mijn ouders beneden tv kijken (A)


    Being happy is a choice ~

    handschoenen? x)

    Fayan schreef:
    Eén mysterie, duizend vragen, dit is het huis... Anubis

    Dear god, wat heb ik dat vaak meegezongen 8D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wij hebben thuis álles van het Huis Anubis. Echt alles. Alle dvd boxen (van de echte dan nog, niet die nieuwe neppe) en alle twee de films. Maar dan wel puur voor mijn zusje :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    astridc schreef:
    handschoenen? x)


    Waar haal jij handschoenen vandaan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga binnenkort naar de nieuwe theatershow, ik zit op de DERDE RIJ!
    Voor de duidelijkheid, ik ben nog steeds fan :)


    Define "good".

    Die nieuwe spelers vind ik niks aan, maar die oude cast vond ik altijd geweldig.

    haha de oude versie is alweer een tijdje op tv, ik kijk het eigenlijk puur om alleen herinneringen op te halen :'D
    Maar eerlijk, het is best geniaal.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vroeger was ik daar echt verslaafd aan haha. (krul)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vond die oude afleveringen echt geweldig, al heeft dat in 't begin wel even geduurd bij mij omdat ik 't eerst stom vond omdat door "dat programma" Zoop was weggegaan, maar uiteindelijk ging ik 't echt volgen en ik heb de boeken ook nog en een paar DVD-boxen =D Maar die nieuwe zijn echt een stuk minder leuk en de verhaallijnen nogal kinderachtig -.- Stiekem hoop ik dat Nickelodeon ooit besluit de oude cast terug te vragen maar dan in een serie waarin de Anubisbewoners bijvoorbeeld veel ouder zijn en het Anubishuis van Victor overkopen om er samen te gaan wonen als adolescenten en dat Nien en Faab dan een kindje krijgen, yeah :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:02 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ohgod, jaa. Ik was helemaal gek van Lucien (Fabian)
    toevallig had ik twee dagen geleden een deel van m'n spullen weer uit een doos gehaald om er nog eens naar te kijken, dit dus:


    Opgeven is geen optie.

    Fayan schreef:
    Eén mysterie, duizend vragen, dit is het huis... Anubis

    Dear god, wat heb ik dat vaak meegezongen 8D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ihearthazza schreef:
    Die nieuwe spelers vind ik niks aan, maar die oude cast vond ik altijd geweldig.


    oke en nu pas merk ik hoe oud dit topic al is.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:06 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Een jaar geleden keek ik daar echt vet veel naar :3


    26 - 02 - '16