• Sesamstraat, welkom in... JeWeetZelf
    Of Nijntje <3
    Of misschien Dora?


    Wat keek jij vroeger, of waar was je helemaal weg van? Het mag ook een programma zijn dat je iets later keek, dus rond je 7e ofzo. Ik vind het gewoon grappig (A)


    Being happy is a choice ~

    Teletubbies, Tweenies, KRO Kindertijd, en daarna ook Totally Spies, Beugelbekkie, Chin Chan, de Bende van Vijf, en nog een hele hoop shit. En een hoop films keek ik op mijn vierde, om ze vervolgens heel leuk te vinden en de titel te vergeten (O.A. Annie, de Tweeling, en een film over een tweeling die elkaar weer vindt op schermkamp, en verwisselen van levens... titel nooit geweten :'D)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pokémon, Johnny Bravo, Courage, Cow & Chicken, EdEd&Eddy, Powerpuff Girls.
    Oh, en ik was een enorme Star Wars fan toen ik 6 was :3


    Destroy what destroys you.

    Pokémon, Bassie en Adriaan, Kabout plop, Room 101 (niet zeker of het 101 was), Totally Spies, Witch, Winx, Spongebob, en natuurlijk het Klokhuis (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Pokémon, Bassie en Adriaan, Kabout plop, Room 101 (niet zeker of het 101 was), Totally Spies, Witch, Winx, Spongebob, en natuurlijk het Klokhuis (':


    O jaa; W.I.T.C.H. Als het bij mij geen Winx Club was was het bij mij wel Witch (A)


    Being happy is a choice ~

    Tweenies, Teletubbies, Samson en Gert, en nog veel waarvan ik de naam niet meer weet xd

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:36 ]


    Alis volat propriis.

    Roly Poly Oly <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, het is een groepje van 4 jongens en een hele leuke meeeeid. Dinobabies dus.

    Wunch Punch was gewoon DA bom voor mij:Y)


    =