• Want ik moet wachten tot na 16u om te eten. Ik moet namelijk vitaminepillen slikken en die dingen mag je pas nemen op een lege maag en nu moet ik steeds 4 uur tussen mijn maaltijden wachten. Maar het is zondag en dan eet ik normaal elk uur wel iets en nu lig ik dus half te creperen van de honger. Maargoed, nog een kwartiertje ;d
    Iemand ook honger op dit moment lol :'D?


    Olive

    Haha, ik eet iedere dag de hele dag door, dus dat zou ik ook niet meer overleven. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aguamenti schreef:
    Ik heb de hele dag al honger :3
    elk uur neem ik wat:Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Normaal gezien is 2,5u toch goed als je iets moet nemen op een lege maag?


    Has no one told you she's not breathing?

    Dan smaakt het eten je straks alleen maar lekkerder (:

    Anitaaa schreef:
    Normaal gezien is 2,5u toch goed als je iets moet nemen op een lege maag?


    Ik moets na het middagmaal vuur uur wachten (:


    Olive

    Ik heb praktisch nooit honger :X


    26 - 02 - '16

    Authors schreef:
    (...)

    Ik moets na het middagmaal vuur uur wachten (:

    De volgende keer moet je dan zoveel mogelijk broodjes eten als je kunt, dan heb je na 4 uur nog niet zo heel veel honger =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb altijd honger...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oppugno schreef:
    (...)
    De volgende keer moet je dan zoveel mogelijk broodjes eten als je kunt, dan heb je na 4 uur nog niet zo heel veel honger =D


    Haha, inderdaad. Ik ging pas om 2 uur naar de apotheek en toen zei hij dat ik tot 4 uur moest wachten :'D volgende keer denk ik wel na!


    Olive

    Sinds wanneer heb jij honger? x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Sinds wanneer heb jij honger? x')


    Sinds ik 's middags heel weinig heb gegeten omdat ik niet wist dat ik nog vier uur zou moeten wachten D: En zeg nu zelf, het is zondag ;d


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Sinds ik 's middags heel weinig heb gegeten omdat ik niet wist dat ik nog vier uur zou moeten wachten D: En zeg nu zelf, het is zondag ;d
    Nouja ik ben alweer 500 gram bij met gisteren ochtend van al het snoepen en gefritureerde dingen te eten. Oma's zijn echt niet goed voor de lijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Nouja ik ben alweer 500 gram bij met gisteren ochtend van al het snoepen en gefritureerde dingen te eten. Oma's zijn echt niet goed voor de lijn.


    Lolol, ik weet niet eens hoeveel ik weeg, laat staan hoeveel ik aankom. Oh oma's, ik kan niet wachten tot ik de mijne weer zie ;d


    Olive

    Heb geen honger. Ben grieperig en dus misselijk. Dus nee heb geen zin in eten :x

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:55 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    (...)

    Lolol, ik weet niet eens hoeveel ik weeg, laat staan hoeveel ik aankom. Oh oma's, ik kan niet wachten tot ik de mijne weer zie ;d
    Ik heb mij eens gewogen uit nieuwsgierigheid. x')
    Ik ben blij dat ik mij oma heb. Wat zou ik toch zonder dr moeten doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?