Wat vinden jullie van Jady Gaga??
wat is je lievelingsliedje en wat is de vreemdste foto die je van haar hebt gezien??? (en wie heeft ooit een normale foto van haar gezien??
Ik vind haar echt verschrikkelijk. Hoe ze zich gedraag, zo overdreven. Zo overduidelijk kijk mij ik ben vreemd, bla bla bla.
Wat zonde is want ze heeft een mooie stem, voor een vrouw.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Attentionwhore. Zegt ze: 'Een goede artiest leent niet, die steelt.', dus pratend over haarzelf. Nu wil ze ook een metalnummer uitbrengen en bij Queen? Duurt niet lang meer voordat ik op zolder hang als deze muzikale ondergang niet gauw stopt.
Het verbaast me best wel dat er zoveel mensen zijn die haar te overdreven raar vinden, ik ben grote fan van haar, en ze is gewoon haar zelf nu. Vroeger was ze nog niet 'Lady Gaga' ze was nog 'stefani'. Misschien vinden sommige mensen 'normale mensen' dus beter, maar dat is dan jullie mening.
QCandystore schreef:
Het verbaast me best wel dat er zoveel mensen zijn die haar te overdreven raar vinden, ik ben grote fan van haar, en ze is gewoon haar zelf nu. Vroeger was ze nog niet 'Lady Gaga' ze was nog 'stefani'. Misschien vinden sommige mensen 'normale mensen' dus beter, maar dat is dan jullie mening.
Ik vind normale mensen niet beter, geloof me ze zijn alles behalve normaal. Ik vind haar gewoon te, ze doet te veel haar best om anders te zijn.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Ik vind dat ze een aantal leuke liedjes heeft en ze kan ook wel goed live zingen vind ik. Ik vind haar alleen als persoon echt niet leuk, ze wil maar mensen blijven shockeren dat het na een tijdje gewoon irritant wordt.