• Ik begin altijd heel enthousiast aan een verhaal maar na een paar hoofdstukken ben ik de interresse eigenlijk al weer kwijt, eigenlijk heel jammer! :c

    Heeft er iemand wat tips hiertegen?
    If not, maak jij je verhalen vaak af?

    Ik maak mijn verhalen meestal niet af maar als je de verhaallijn van je verhaal in je hoofd hebt is het misschien makkelijker om verder te schrijven en daarnaast kun je je zelf af vragen wat er gaat gebeuren en hoe je personage gaat reageren en dan komt er misschien weer een stukje tekst in je op of een soort van filmpje in je hoofd met wat er gaat gebeuren


    Physics is awesome

    Ik bedenk eerst hoe ik een verhaal wil laten eindigen, zodat ik zeker weet dat ik niet ga stoppen. Ik vind het namelijk niet eerlijk tegenover mijn lezers om te stoppen met het verhaal.

    Dus voordat je iets online gaat zetten moet je het verhaal uitwerken in bepaalde punten, dat voorkomt ook het 'ik heb geen inpsiratie' gedeelte, aangezien je al ongeveer weet wat je 'moet' gaan schrijven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    Ik bedenk eerst hoe ik een verhaal wil laten eindigen, zodat ik zeker weet dat ik niet ga stoppen. Ik vind het namelijk niet eerlijk tegenover mijn lezers om te stoppen met het verhaal.

    Dus voordat je iets online gaat zetten moet je het verhaal uitwerken in bepaalde punten, dat voorkomt ook het 'ik heb geen inpsiratie' gedeelte, aangezien je al ongeveer weet wat je 'moet' gaan schrijven.


    Het probleem is alleen niet dat ik geen inspiratie heb, het is alleen dat ik het onderwerp gewoon niet mee zo interessant vind, ookal begon ik er heel enthousiast aan D:

    Rohan schreef:
    Ik begin altijd heel enthousiast aan een verhaal maar na een paar hoofdstukken ben ik de interresse eigenlijk al weer kwijt, eigenlijk heel jammer! :c

    Heeft er iemand wat tips hiertegen?
    If not, maak jij je verhalen vaak af?


    Misschien moet je met iemand samen een verhaal schrijven. Dan blijft het verrassend en leuk. Dat je om de beurt een hoofdstuk schrijft zeg maar.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Yeah, the same problem here.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb het probleem dat mijn ideeën zo lang zijn dat ik er jaren over doe om ze af te maken, en dus nog nooit aan een einde toe ben gekomen. Maar ik blijf wel schrijven :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Begin niet meteen met een verhaal, maar denk de verhaallijn eerst goed uit. Dat scheelt een hoop, bij mij teminste.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Elements schreef:
    (...)

    Misschien moet je met iemand samen een verhaal schrijven. Dan blijft het verrassend en leuk. Dat je om de beurt een hoofdstuk schrijft zeg maar.


    Misschien is dat wel een keertje een goed idee!

    Continue schreef:
    Yeah, the same problem here.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb hetzelfde! Echt heel irritant...
    Meestal neem ik dan gewoon even een pauze en maak ik een nieuwe story ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik maak mijn verhalen altijd af. Maar ik schrijf dan ook altijd eerst het halve verhaal af voordat ik het eerste hoofdstuk actief zet. Ben ik dan inspiratieloos hebben de lezers het niet door omdat ik iedere dag alsnog een stukje plaats. :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Soms moet je jezelf gewoon dwingen om verder te schrijven. Of doe anders eens iets heel raars. Laat de hoofdpersoon iets doen wat absoluut niet in zijn of haar karakter past of laat je verhaal een andere gekke wending nemen, zodat je zelf de interesse niet verliest. Misschien ben je bang om iets vreemds te doen omdat je bang bent dat je originele idee er dan niet zo uit zal komen als je dat had gepland, maar als je niets doet en je stopt gewoon met schrijven is het ook erg zonde van het stuk dat je al wél hebt getypt.

    Zelf maak ik mijn verhalen altijd af. Ik heb nog nooit een verhaal waar ik serieus mee bezig ben gegaan níét afgemaakt, en ik ben ook niet van plan om dat binnenkort wel te laten gebeuren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel voor jullie tips, ik denk dat ik daar wel iets mee kan! (:

    Ja, dat heb ik ook heel vaak. De meeste dingen zijn hier boven al welzo'n beetje gezegd. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je zelf dwingen om te gaan schrijven :3
    Dat doe ik , want meestal haak ik na 3 hoofdstukken af.(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor