• Ik begin altijd heel enthousiast aan een verhaal maar na een paar hoofdstukken ben ik de interresse eigenlijk al weer kwijt, eigenlijk heel jammer! :c

    Heeft er iemand wat tips hiertegen?
    If not, maak jij je verhalen vaak af?

    Bij mij geraakt de interesse niet kwijt maar ik weet na een aantal hoofdstukken niet meer hoe ik verder moet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rohan schreef:
    (...)

    Misschien is dat wel een keertje een goed idee!


    Dat deed ik ook altijd, dat is veel leuker xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zet verhalen pas online als ze af zijn, en dat werkt voor mij als een redelijk goede motivator.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eerst een lijstje maken per hoofdstuk wat je erin wilt hebben en dan beginnen. Oh, en niet steeds stoppen met schrijven.

    Ik ben nu in 8 dagen 50 bladzijdes verder gekomen met mijn story =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Eerst een lijstje maken per hoofdstuk wat je erin wilt hebben en dan beginnen. Oh, en niet steeds stoppen met schrijven.

    Ik ben nu in 8 dagen 50 bladzijdes verder gekomen met mijn story =D
    O_O
    Serieus?
    En en niet in Arial lettergrootte 20 of zo?
    Holy shit.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    iPotter schreef:
    Ja, dat heb ik ook heel vaak. De meeste dingen zijn hier boven al welzo'n beetje gezegd. (:


    comfort in c h a o s

    1107 schreef:
    Begin niet meteen met een verhaal, maar denk de verhaallijn eerst goed uit. Dat scheelt een hoop, bij mij teminste.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eurydice schreef:
    (...)O_O
    Serieus?
    En en niet in Arial lettergrootte 20 of zo?
    Holy shit.

    Nee haha, maar wel A5'jes dus eigenlijk telt het niet helemaal. Ik wil hem graag afhebben, want ik vind hem steeds stommer worden en meestal haak ik al na een paar bladzijdes af, maar nu schrijf ik alles door zodat ik geen irritant, half afgelopen verhaal tussen mijn bestanden heb staan.

    -vaag, Iknow-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...