• Ik heb eergisteren afscheid genomen van mijn 2 konijntjes die ik al bijna 6 jaar heb.
    Dit heb ik gedaan omdat ik eigenlijk geen aandacht meer aan ze gaf. Vooral omdat ik daar gewoon de tijd niet voor had.
    Ik weet dat ze nu een 'beter' thuis krijgen omdat ze nu veel meer aandacht zullen krijgen, maar toch mis ik ze wel.
    Maar het was een goede keuze. Dat weet ik wel zeker.
    Alleen voelt het zo kut (sorry voor m'n taalgebruik) nu ik naar hun lege hok kijk. (no_chears)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Met of zonder ziektes?

    Euh... Ik raad je het condoom aan, als je geen fan bent van Soa's :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Euh... Ik raad je het condoom aan, als je geen fan bent van Soa's :"D


    Hm, maar dat beschermt niet tegen schaamluis en weetikveelwat ze allemaal hebben D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, maar dat beschermt niet tegen schaamluis en weetikveelwat ze allemaal hebben D:

    Ik zou zeggen, ga ze ontvlooien?


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, ga ze ontvlooien?


    Ewwww, nee dank je xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Met of zonder ziektes?


    Wat verwacht je zelf, als het al zo gezegd wordt? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, ga ze ontvlooien?


    Ik denk dat hij dat al zo'n vijf keer per dag doet, haha. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ewwww, nee dank je xD

    Mmh-, they don't mind, there's olready everything in that pussy's, your fingers will also fit in, no problem :'D

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:45 ]


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Mmh-, they don't mind, there's olready everything in that pussy's, your fingers will also fit in, no problem :'D


    Or his head. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Or his head. (bloos)

    That isn't going to be easy with al the... 'Stuff' whats already in it.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Mmh-, they don't mind, there's olready everything in that pussy's, your fingers will also fit in, no problem :'D


    da's waarom ik het niet wil D: Straks verdwijn ik daar helemaal in en word ik nooit meer teruggevonden :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Countenance schreef:
    (...)
    That isn't going to be easy with al the... 'Stuff' whats already in it.


    On a completely unrelated note: Ik leerde vandaag dat je cocaine via je vagina in kunt nemen. Via de anus vermoedde ik al, maar dit was nieuw xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    On a completely unrelated note: Ik leerde vandaag dat je cocaine via je vagina in kunt nemen. Via de anus vermoedde ik al, maar dit was nieuw xD


    dat is wierd! zouden mannen ook via hun


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    On a completely unrelated note: Ik leerde vandaag dat je cocaine via je vagina in kunt nemen. Via de anus vermoedde ik al, maar dit was nieuw xD

    Dat ga ik dus mooi niet uitproberen. Snuiven, oké, maar dat?!


    Let it come and let it be