• Haay lieverds «3

    Ja weer een nieuw verhaal,want ik ga Kaulitz&Schäfer verwijderen en ja het is makkelijker als ik gelijk alles in éen doe,MAAR voordat je de rol in gaat vullen wil ik eerst dat je probeert een titel te verzinnen en te zeggen wat je van het verhaal vindt,dus hier het verhaal;

    Je bent een meisje en werkt als huurmoordenaar.Je hebt al veel mensen vermoord,maar niemand komt er achter dat jij degene bent,omdat je steeds zegt dat een jongen met dreadlocks genaamd Tom het heeft gedaan.Je hebt de naam en het uiterlijk natuurlijk steeds ter plekke bedacht,maar op een dag moet je naar het politiebureau om te kijken of ze de juiste jongen hebben opgepakt.Daar zie je dus een jongen genaamd Tom met dreadlocks.Je zegt dat dat degene is en hij wordt veroordeeld voor 20 jaar gevangenisstraf.Na een paar dagen voel je je schuldig en ga je naar je baas om te vragen wie je nu moet vermoorden,want je wilt je eigen afreageren.Hij zegt dat je de tweelingbroer van Tom moet vermoorden dus je gaat naar hem op zoek.Natuurlijk heb je een plan bedacht om die jongen te vermoorden.Je moet 'm namelijk eerst het bed in krijgen en hem daarna vermoorden.Hij gaat uiteindelijk na een paar maanden met je naar bed en daar wil je hem vermoorden,maar uiteindelijk neem je een hele andere beslissing..

    Rollen;

    -BF Hoofdrol+vriendin BillLOLLIPOPx
    -Vriendin Georg(Komt er later in)KimFootball
    -Vriendin Gustav(Komt er later in)TOMSDICK
    -BF BillBoHARTtom
    -BF TomCandyQueenx3
    -BF Gustav
    -BF Georg
    -BF THsayXkiss


    Need;

    Plaatje;
    Tekstje;


    PARIS DOET NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK <3
    <3


    Lalalalalalalala.

    Ik wil vriendin Bill <3 INFO KOMT ^^

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Tekstje;

    Haaii smexii kinders <3

    Ik kom mijzelf hier dus ff voorstellen. Here we go! De naam is Annelies en ik leef al zo'n 17 jaar lang op deze coole planeet. Yeah! Ik ben dus bijna volwassen en mag bijna met de auto rijden. Of ik daar blij mee ben? Like adôh! I mean, volwassen, niet meer naar ouders moeten luisteren. That is the life! Ach, wat verder over mij. Deze foto is genomen in een oud huis zoals je ziet, ik en een vrienden waren toen in het bos ergens en tjah ik moest wel ergens in dat coole huis op de foto. Yes, mijn haari s van nature zo bruin. Geloof je me niet? Niet mijn probleem jongeh ^^ Maar ach kinders, ik moet gan want ik ga zometeen shoppen!



    KiSsEz <3

    En lieverd, ik denk voor jouw een titel ^^ Ik vind het vrhaal echt cool!

    dankje lief^^

    MENSEN JEZUS KOM OP!


    Lalalalalalalala.

    dan krijgt Annelies de rol (puh)


    Lalalalalalalala.

    Rol: LatereVriendin Georg
    Plaatje; http://www.marshu.com/articles/images-website/articles/americas-next-top-model/antm-americas-next-top-model-7-caridee/caridee-photo-wild-red-hair-and-dress.jpg
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en ik WAS 18 maar ben sinds een apar weken 19 ajar oud. Ik heb glimmend rood haar dat tot me kont komt en ja dit is mijn natuurlijke kleur ookal zou je dat niet zeggen. Ik lijk heel aardig en verlegen en dat ben ik ook wel behalev met sport-wedstrijden ofzo wnat dan ben ik echt heel agressief,zoals bij voetbal. Ik hou erg van me vrienden,chocoladee en muziek en niks kan de band tussen mijn vrienden en mij verbereken. Ik ben erg lang en ook erg slank omdat ik bijna alleen maar fruit eet. Verder weet ik niks aan je te vertellen dus DOEEI

    MEER MENSEN? x]


    Lalalalalalalala.

    DANKJE LIEVERD <333

    alste schat «3


    Lalalalalalalala.

    Zo,mijn info in compleet *Gaat nu op knieeen zitten en smeken voor rol*

    Titel: A murders disaister (kut hoe spelde je dat ook alweer! xD)

    En ik wil een rol! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Welke wil je Say?(A)


    Lalalalalalalala.

    Plaatje; http://myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    Tekstje; Ik ben Say, 16 jaartjes oud.Ik hou van muziek, tekenen en schrijven. Wat ik schrijf? Van alles, songteksten, gedichten, verhalen.. You know. Daarbij hou ik, van gitaarspelen, ik kan er mijn agressie in kwijt. Ik ben een beetje een vaag kind, ik hou van onweer en mijn stemming is af te lezen uit mijn ogen, hoe ze staan, maar ook de kleur. Van nature zijn ze blauw, maar als ik verdrietig ben lichtblauw, blij dan donkerblauw, etc. Maf hé? Mijn vriendinnen vinden het cool, maar ik wat minder. Ik hou er niet zo van om mensen mijn emoties te laten zien.. Mijn vrienden staan op 1 dus blijf daar vanaf!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik wil oowk ^^
    =O dingetjes komen zoow =D


    when words fail, music speaks.

    bf tom!!!!

    Plaatje; http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-%E2%99%A5%E2%99%A5Scene%27_8.jpg


    Tekstje;

    Heey Lieford! Ik ben Michelle en ben een meisje met nogal een Bitchy karakter, ik ben 17 jaartjes jon g en ik wil absoluut geen 18 worden want dat voel ik me weer zo oud ><.. Verder heb ik een obsessie aan shoppen en dan koop ik vooral skinny's met topjes [a]. ik heb een verslaving aan milkshakes en wil mer dan ook wel elke dag een drinken, en dan vooral chocolade milkshake, wat ik echt niet lust is erwtensoep ><... Verder heb ik een hekel aan; rokjes, huppels en aan mensen die denken alles te zijn.. Verder rook ik.. Niet dat ik er trots op ben ofzo, maar ik ging roken door een meisje.. Maar ik moet gaan!


    Bubaai

    Welke wil je Say?(A)


    Elke! xD
    Neeij ik wil.... BF ToHo! :P
    Mijn favoriete rolletje :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...