• BEZET ALLES IS BEZET!



    Haaii peopz <3
    Als ik op Pukemarock vrijdagavond was en MilkInc. was er kwam ik opeens op 2 fantastische ideeën voor een nieuwe Quiz maarik wil jullie mening er eerst over weten voordat ik hem ga doen! Nou, hier komt het! Maar, jullie moet wellen kiezen hea En in 1tje zit adôh Zornik x'D Maar ik vind zelf het 2e ietsje beter dan het eerste^^

    Je bent de vriendin van de smexii Koen Buyse. Okay, jij bent 18 en hij is in de 20 ergens maar dat kan jullie niets schelen jullie zijn happy samen. Als je op een dag meegaat naar een concert namelijk Werchter Boutique leer je daar ToHo kennen. Je weet wel dat Koen ze niet echt leuk vind maar toch vind je hun wel toffe mannen. Je praat er wat mee en wisseld GSM nummers enzoo uit zonder dat Koen het eigenlijk weet. Zornik moet een paar dagen later op tour gaan, en ze hebben 5 cocnerten in Duitsland. Daar spreekt ze stiekem af met ToHo en gaat ermee weg enzoo. Maar wat gebeurt er als je verliefd word op 1 van ToHo en Koen niet kwijt wilt?
    Ps; Koen Buyse is hierin 21!



    Idee 2 gaat over 2 BF's die ergveel gevoel voor ritme en zang hebben. Op een dag zien ze op straat een affiche hangen waar opstaat; 'BACKINGVOCALS VOOR BAND TOKIO HOTEL GEZOCHT! 15 MAART OM 14.00 BEGINNEN DE AUDITIE'S! IN HET STADHUIS VAN BERLIJN! BE THERE! De meisjes zijn wild enthousiast en grijpen natuurlijk hun kans. Als ze daar zijn zien ze dat ze erg goede concurrentie hebben en hun moed zakt een klein beetje maar ze blijven toch hopen. En dan komt de uitslag...

    [

    Bf bill.als ik mag?info komt .
    Waarom die rol;
    Omdat het kei lief zouw zijn?n_n
    Plaatje;
    http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/67/02/0000006702_20060920135432.jpg
    Tekst;
    Hééééj lieverds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Nu gaan jullie een klein deeltje van u tijd luisteren naar wat ik te vertellen heb.Muziek is mijn grote passie en vanaf dat ik 6 was doe ik aan streetdance en op mijn 5e ben ik begonnen met zingen.Zangeres wil ik niet echt worden,maar het is gewoon..ik houw van zingen,en dus wouw ik echt wel een mooiie stem creëren,en het is mij gelukt.Een grote verslaving is shoppen en partys.Zonder die 2 dingens is mijn leven niet compleet en klopt er helemaal niets aan.Mijn vrienden zijn het allerbelangrijkste en gaan boven alles.Maar mijn beste vriend springt er bovenuit.Bill kaulitz is zijn naam.Ik zie hem doodgraag,het is dan ook me'n beste vriend natuurlijk.En ik zal er echt altijd voor hem zijn,en het is te hopen dat hij het weet ook.Want wij 2 zijn om makkelijk te zeggen; ONBREEKBAAR!Maar ik moet gaan nu,Bye!<3

    Ahmm alsjij Bf van hoofdrol was wel jah maar je wou Bf ToHo niet?


    Okay, ik nu gaan zeggen wat ik wil want ik het niet meer snappen! xD

    - Verhaal 1: BF hoofdrol
    - Verhaal 2: BF ToHo


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    schat mag ik ok een rol in de eerste???


    *He's the one.

    Tuurlijk mag jij dat lieverd!

    ik wil BF 3zijn!!!


    *He's the one.

    NOG 4 VETGEILE ROLLEN! IK GA ALVAST EEN TITELTOPIC MAKEN!

    schat ik zl een ander tekstje in sturen en een ander fototje


    *He's the one.

    tenx voor de rolen!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Is goed ^^

    zou ik ook een rol mogen krijgen?


    One Day you'll remember me...

    Jaah als je je tekstje en de rest invult ^^

    Danku voor de rol lieverd n_n
    info staat er trouwens.
    x3

    Fototje: http://farm3.static.flickr.com/2273/2156415058_7ea7c19804.jpg?v=0

    Tekstjje: Just A Normal Girl Called Summer Bilson.
    Just A Normal Girl That's Me a sixteen year old girl from NYC, who lives in Germany. LOvin' ballet and Fotoshoots. Nice and Selfish but alsow herself. Believe in Your Dreams.<3


    *He's the one.

    welk verhaal: 2

    rol: BF Bill en Tom

    waarom: omdat dat wel leuk lijkt om de vriendin van Tom en bill te zijn



    plaatje:
    da moet ik nog zoeken ma da stuur ik wel door



    tekst:

    Hey ik ben Lisa

    ik ben 18 jaar en woon bij men ouders, maar daar kom ik dus echt niet mee overeen

    we hebben de hele tijd ruzie over jongens.

    Ik ben verslaaft aan Tokio Hotel, hou van uitgaan en gaan shoppen.

    mijn karakter: een bitch, maar soms ook lief. Ben wel sociaal.

    ik haat leerkrachten







    lisa


    One Day you'll remember me...

    Mattie van Home And Away x'D