• BEZET ALLES IS BEZET!



    Haaii peopz <3
    Als ik op Pukemarock vrijdagavond was en MilkInc. was er kwam ik opeens op 2 fantastische ideeën voor een nieuwe Quiz maarik wil jullie mening er eerst over weten voordat ik hem ga doen! Nou, hier komt het! Maar, jullie moet wellen kiezen hea En in 1tje zit adôh Zornik x'D Maar ik vind zelf het 2e ietsje beter dan het eerste^^

    Je bent de vriendin van de smexii Koen Buyse. Okay, jij bent 18 en hij is in de 20 ergens maar dat kan jullie niets schelen jullie zijn happy samen. Als je op een dag meegaat naar een concert namelijk Werchter Boutique leer je daar ToHo kennen. Je weet wel dat Koen ze niet echt leuk vind maar toch vind je hun wel toffe mannen. Je praat er wat mee en wisseld GSM nummers enzoo uit zonder dat Koen het eigenlijk weet. Zornik moet een paar dagen later op tour gaan, en ze hebben 5 cocnerten in Duitsland. Daar spreekt ze stiekem af met ToHo en gaat ermee weg enzoo. Maar wat gebeurt er als je verliefd word op 1 van ToHo en Koen niet kwijt wilt?
    Ps; Koen Buyse is hierin 21!



    Idee 2 gaat over 2 BF's die ergveel gevoel voor ritme en zang hebben. Op een dag zien ze op straat een affiche hangen waar opstaat; 'BACKINGVOCALS VOOR BAND TOKIO HOTEL GEZOCHT! 15 MAART OM 14.00 BEGINNEN DE AUDITIE'S! IN HET STADHUIS VAN BERLIJN! BE THERE! De meisjes zijn wild enthousiast en grijpen natuurlijk hun kans. Als ze daar zijn zien ze dat ze erg goede concurrentie hebben en hun moed zakt een klein beetje maar ze blijven toch hopen. En dan komt de uitslag...

    [

    Welk verhaal;2

    Rol;bf van tom&bill

    Waarom die rol; om dat ik weleens een met ze allbij heel goed bevriend wil zijn (A)xD en omdat ik heel lief ben;)

    Plaatje; http://img172.imageshack.us/my.php?image=bestcoontailur6.jpg

    Tekst;heej ik ben pammy
    ik ben 19 jaar oud en ik woon bij mijn tante en oom want mijn ouders zitten allbij in de gevangenis:(
    maar ik heb een hekel aan school vooral de leeraren ben verslaaft aan TH luidsteren en posters geilen vooral die van tom('L)en ik hou heel erg van naar de disco gaan en grefftie spuiten:P en natuurlijk naar het strand gaan lekker zonnen mijn karakter is dat ik best arogant ben maar ook heel spontaan en ik ben romanties maar ook een beetje een bitch maar kan ook lief zijn maar ook heel stoutxD
    maar ik ga weer
    xxx pammy


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Lieverd, jij krijgt Bill in het 2e verhaal ^^

    JAAA =D


    Lalalalalalalala.

    NOG MENSEN!

    en in het 1e?x]


    Lalalalalalalala.

    Krijg je Tom ^^

    Sya, wlke wil je? BF hoofdrol of BF ToHo


    Kut, da's een moeilijke keuze... =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    AAAAAH Oh my god weet je hoe sexy?(A)

    IKHOUVANJOU «3

    Maar dat wist je al x]


    Lalalalalalalala.

    BF toho dan maar! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    welk verhaal: 2
    rol: BF Bill en Tom
    waarom: omdat dat wel leuk lijkt om de vriendin van Tom en bill te zijn

    plaatje:

    tekst:
    Hey ik ben Lisa
    ik ben 18 jaar en woon bij men ouders, maar daar kom ik dus echt niet mee overeen
    we hebben de hele tijd ruzie over jongens.
    Ik ben verslaaft aan Tokio Hotel, hou van uitgaan en gaan shoppen.
    mijn karakter: een bitch, maar soms ook lief. Ben wel sociaal.
    ik haat leerkrachten



    (K)lisa


    One Day you'll remember me...

    Parisjuu ^^
    Ik wil ook een blogje over mij hebben op jouw profieltje (A)
    Say, is het goed als ik jou BF hoofdrol heb gegeven?

    Ik ook iemand krijge in het eerste verhaal? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Parisjuu ^^
    Ik wil ook een blogje over mij hebben op jouw profieltje (A)
    Say, is het goed als ik jou BF hoofdrol heb gegeven?


    In verhaal 1 of 2?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Anneliesju ikke nu maken (:


    Lalalalalalalala.

    Ahmm alsjij Bf van hoofdrol was wel jah maar je wou Bf ToHo niet?