• Mijn 5 vriendinnen willen wel dat ik meedoe, maar ik denk niet dat ik durf fso :3

    Suuww.. Wie gaat daar allemaal wél aan meedoen? 8D


    Mensen die misschien of zeker mee gaan doen;
    KLIK!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:13 ]


    I never finish anyth

    Anders openen we een topic waar iedereen die mee wilt doen een stukje kan laten horen! Dan geven de anderen je commentaar en ben je gelijk een stuk zekerder (of onzekerder, maar laten we daar niet van uit gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Anders openen we een topic waar iedereen die mee wilt doen een stukje kan laten horen! Dan geven de anderen je commentaar en ben je gelijk een stuk zekerder (of onzekerder, maar laten we daar niet van uit gaan)


    Dat vind ik echt een héél goed idee! :'D


    I never finish anyth

    Barrybear zei op 22 okt 2011 - 15:53:
    (...)
    Jushh, ik heb precies hetzelfde! Maar ik zou wel meedoen.
    Die eerste auditie's zijn toch nog niet gelijk op tv, en dadelijk schop je het heel ver! Ö

    Zou jammer zijn als je dat allemaal liet liggen..

    Das wel waar... Ik vraag maandag wel ff aan mijn vriendinnen of zij zeggen dat ik mee moet doen of niet xD
    btw, tot wannee is de inschrijving?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Glucio schreef:
    Anders openen we een topic waar iedereen die mee wilt doen een stukje kan laten horen! Dan geven de anderen je commentaar en ben je gelijk een stuk zekerder (of onzekerder, maar laten we daar niet van uit gaan)

    Dit lijkt me inderdaad zeker handig :Y).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Barrybear schreef:
    (...)

    Dat vind ik echt een héél goed idee! :'D


    Zal ik hem openen? Dan zet ik hier wel een linkje neer


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio zei op 22 okt 2011 - 15:55:

    Anders openen we een topic waar iedereen die mee wilt doen een stukje kan laten horen! Dan geven de anderen je commentaar en ben je gelijk een stuk zekerder (of onzekerder, maar laten we daar niet van uit gaan)

    Dat kan ook...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Glucio schreef:
    (...)

    Zal ik hem openen? Dan zet ik hier wel een linkje neer


    Oeh, doen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Doe maar :Y)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    O fuck, ik heb er al een geopend. Ik lees pas net dat jullie da wouden doen :x


    Where words fail, music speaks

    Glucio schreef:
    (...)

    Zal ik hem openen? Dan zet ik hier wel een linkje neer


    Doe maar, zet ik hem ook gelijk bij mijn begin ding x]


    I never finish anyth

    Failhare schreef:
    O fuck, ik heb er al een geopend. Ik lees pas net dat jullie da wouden doen :x


    Oh, hahaha. Maakt toch niet uit? ^^


    I never finish anyth

    Gaan mensen dat echt doen? Zo ja, geef me jullie namen dan wil ik kijken hoe jullie het doen :D


    "Promise not to forget."

    Failhare schreef:
    O fuck, ik heb er al een geopend. Ik lees pas net dat jullie da wouden doen :x


    Dan hebben we er nu twee -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vraag wel iemand om hem te sluiten -_-


    Happy Birthday my Potter!