• Five boys, one dream, one band ONE DIRECTION





    Lieve schatten,
    Nooit gedacht via internet zulke schatten van meisjes te vinden. Dat allemaal door vijf fantastsiche jongens. Dit is een topic voor elke fan van one direction, we zijn allemaal verbonden met elkaar door die vijf jongens. Voor altijd. Ik hou van jullie en wil jullie nooit meer kwijt !

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:52 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Sanne!! <333

    SANNE <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ben terug, mijn internt ging het plots niet meer doen en ik moest gaan leren --'


    i'm broken, do you hear me.

    MIJN INTERNET KAPTE ERMEE ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    MIJN INTERNET KAPTE ERMEE ;o


    zo is het ook een hele tijd bij mij --'

    + HAAAAAAAAAAAAAY SANNE <33


    i'm broken, do you hear me.

    BEN IK WEER ;D
    Heb ik iets gemist?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    MARRIT JA MIJN NET PAAR SECONDEN GELEDEN GEZETTE REACTIE OP JOUW STORY :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    en toen moest mijn moeder de laptop weer hebben sdkjgsdlfkgjsdlgjksdlfgjsldkfgjsldfgjsdlgjskdlfgjsdg.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik weet niet hoelang dat duurt, maar anders ga ik zo gewoon naar mijn vader toe en daar op de laptop want ik moet daar toch sowieso heen vandaag
    <3333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    steeds meer vrienden van me op facebook, plaatsne foto's van one direction erop en toen ging ik vertellen dat een vriendin van me een Liam een filmpje heeft gevraagd dus ging ze het kijken en zei ze wow en almeteen van de mooiste toen vertelde ik dat ik met hem getrouwd was xd en toen ging ik het uitleggen xd


    Wel dus, ik ontmoete hem in Februari. Hij was nog niet zo bekend, we hadden de tijd van ons leven, hij zong liedjes voor me zoals Only girl in the world, chasing cars, torn. Ik was helemaal van slag, ik wist deze man was deware. Toen gingen we eten, hij vroeg me samen te gaan eten dat sloeg ik natuurlijk niet af, toen ging hij door de knieen. Hij zei dat hij dacht dat hij me al jaren kende, die band dat wew hadden. Dus toen ging hij door zijn knieen, en vraagde me. Nu deze dag wordt hij bekender en bekender, maar ik hou nog van hem hoor, net als in het begin van zijn Carriere, voor altijd dus. Zo dat was het een beetje, zonder de detaills ofcourse, anders was ik morgen nog bezig (;

    dat zei ik xd


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    ik weet niet hoelang dat duurt, maar anders ga ik zo gewoon naar mijn vader toe en daar op de laptop want ik moet daar toch sowieso heen vandaag
    <3333333333


    is goed, tot strakjes <3333


    i'm broken, do you hear me.

    Hahaha Chelsea en je vergeet je dochter, zus en nichtje gewoon? :o
    Anyway, wat zei ze? xd

    1DFact Louis will have a solo in the song 'Moments' written by Ed Sheeran!


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    MARRIT JA MIJN NET PAAR SECONDEN GELEDEN GEZETTE REACTIE OP JOUW STORY :Y)
    IK LAS HET :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Hahaha Chelsea en je vergeet je dochter, zus en nichtje gewoon? :o
    Anyway, wat zei ze? xd


    JA maar ik ben niet in detail gegaan eh (;
    wel ze zei, dat kan toch niet hij woont toch niet in belgie en toen zei ik

    k was naar Engeland voor enkele daagjes, sindsien laat hij een privevliegtuig me ophalen in het weekend en beleven we de tijd van ons leven in twee dagen, snap je

    en toen zei we, wow ik geloofde je bijna echt xd


    i'm broken, do you hear me.