• Daarstraks stond de tv aan, op nickelodeon. [hoe volwassen is dat]
    Op een of ander quiz ding ofzo.,
    en die kleuters konden gewoon een blackberry winnen. o.O
    Kijk en zo verkracht je dus de jeugd.,
    Ik vind het schandalig dat 8 jarige kinderen met zo'n ding rondlopen.
    op die leeftijd hoor je te spelen met Flippo's en pokemonkaarten.
    nu chek je even in op facebook en je hebt zo iemand zijn verstopplek gevonden.
    Sorry maar ik vind het gewoon te erg voor worden.,
    me broer vertelde net dat er vanmidag een groep 8 klas langs liep bij zijn school en dat er gewoon al meisjes tussenliepen met hoge hakken en lieters make-up.,
    dus die vrienden van me broer voor de grap. 'schatje, wat is je ping?!' riep ze, ik heb geen ping in heb een iphone., o.O
    jeez, ik had op die leeftijd een swing 200 zodat ik kon bellen als ik alleen naar huis moest fietsten.

    vinden jullie dit nou niet schandalig? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben het helemaal met je eens.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Jup, ik werk bij de Albert Heijn en daar komen kindern van 10 jaar ofzo met hun Blackberry/Iphone/whatever aanzetten op hakken met make-up en een handtasje en gaan ze lekker met z'n allen energy drank halen.
    Dan denk ik, ga naar je Barbie's, ga knikkeren of iets?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dan kunnen ze net zo goed ook de computers uit ons leven verbannen, toen onze oma's klein waren hadden ze die ook nog niet.

    Ik snap het wel, maar toch, het is ook onze schuld want wij maken die dingen. =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Neh, toen waren mobieltjes duurden en hadden minder mensen ze. Ik vind een blackberry overdreven, maarja, als je teveel geld hebt fso... <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaa, dat ken ik. Van die kinderen die je gaan uitschelden voor hoer. En lekker wijf naar je schreeuwen. Inderdaad met Iphone's enzo elkaar gaan bellen met: 'Hee schatje, lang niet gezien.' en wel meer van dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:50 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oppugno schreef:
    Dan kunnen ze net zo goed ook de computers uit ons leven verbannen, toen onze oma's klein waren hadden ze die ook nog niet.

    Ik snap het wel, maar toch, het is ook onze schuld want wij maken die dingen. =3

    nee, want op die leeftijd computerde ik ook gewoon., maar dan wel voor spelletjes..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    nee, want op die leeftijd computerde ik ook gewoon., maar dan wel voor spelletjes..

    Ja dat weet ik ook nog, ik zat altijd op funnygames hehe x) Maar ik vind dit een beetje doelloos, ik zeik er ook heel vaak over maar dan kunnen we eeuwig doorgaan :')


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RainbowDash schreef:
    Neh, toen waren mobieltjes duurden en hadden minder mensen ze. Ik vind een blackberry overdreven, maarja, als je teveel geld hebt fso... <_<

    nu zeg je dus ook dat Blackberry's duur zijn.,
    dus je spreekt jezelf tegen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    volledig mee eens
    echt mijn zus heeft nu ook al een gsm 9jaar
    en ik moest wachten tot me 12

    Rugzak schreef:
    (...)
    nu zeg je dus ook dat Blackberry's duur zijn.,
    dus je spreekt jezelf tegen., ;x


    Waarom? Ik zeg dat ik t probleem niet inzie van kinderen die rondrennen met een telefoon. Persoonlijk vind ik t verspilling om zo'n kutmormel een dure blackberry te geven, maar als mensen dat willen dan moeten ze dat maar doen, ik vind dat niet "te erg"


    quidquid excusatio prandium pro

    Atropos schreef:
    Jaa, dat ken ik. Van die kinderen die je gaan uitschelden voor hoer. En lekker wijf naar je schreeuwen. Inderdaad met Iphone's enzo elkaar gaan bellen met: 'Hee schatje, lang niet gezien.' en wel meer van dat soort dingen.


    OMFG! Ik werd een keer nageschreeuwd door een - ik gok - tienjarige. Hij riep keihard: 'Héeee! Lekker ding!' Al zijn vrienden keihard lachen en ik had zoiets van: WTF.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oppugno schreef:
    Dan kunnen ze net zo goed ook de computers uit ons leven verbannen, toen onze oma's klein waren hadden ze die ook nog niet.

    Ik snap het wel, maar toch, het is ook onze schuld want wij maken die dingen. =3

    Ik maak die dingen niet, ik heb er niet eens een en wil er ook absoluut geen. Ik duim dan ook dat mijn mobiel het nog heel lang blijft doen, anders moet ik wel zo'n moeilijk ding.

    Ik vind het ook belachelijk. Waar is de goede oude tijd gebleven dat je nog met poppen speelde. Waar gaat het toch heen? Mijn nichtje ook ze spaart voor Ipod(dank ik) omdat ze geen Iphone mag, daar vind mijn tante haar nog te jong voor. Ze is verdomme 9, mijn kind zou er dan echt geen mogen. Kom op zeg, die horen te spelen met poppen, barbies what ever.
    Mijn jongste nichtje(van 6 dacht ik) is gelukkig nog wel een echt kind, geef haar een kleurplaat en ze is gelukkig. Of ze kijkt 3 keer op een dag de nieuwe film van my little pony,met mij. En dan kruipt ze op mijn schoot, zo lief. Zo hoort een kind te zijn!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    Neh, toen waren mobieltjes duurden en hadden minder mensen ze. Ik vind een blackberry overdreven, maarja, als je teveel geld hebt fso... <_<
    de meeste die een bb hebben bij mij in de stad zijn mensen in de bijstand o.O (er zijn in mijn stad wijken waar mensen in de bijstand leven of met heel weinig geld en ik leef een beetje in het nog luxe gedeelte :'D maar ik ben niet rijk ofzo iets D: ) Omdat me ouders deze week de hele dag thuis zijn heeft me vader zich dood geschrokken van de jeugd van tegenwoordig D:. IK wed gewoond at all die kinderen die nu al energy drank naar binnen werken daarlijk gewoon diabetes/dik worden/iets waardoor iemand nog lang niet jarig is :'D.


    Shoganai i ne~

    Continue schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.


    26 - 02 - '16

    ik kreeg een mobieltje op mijn 8ste, alleen voor noodgevallen. maar ga nu niet bij de basisschool langs, je zult bij de gevonden voorwerpen alleen maar smartphones vinden. waar gaat de wereld toch heen. oja energy drank op je tiende is echt schandalig.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:00 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.