Harry and Magical Hitler Youth fly around on brooms punching each other, and Principal Gandalf complains about another thing people weren't supposed to touch that someone definitely touched (this time it's a chamber. Of secrets.).
WHAAT THE FAACCK 8D
Magical Hitler Youth, wahahahah xd
xRidiculus schreef:
Harry and Magical Hitler Youth fly around on brooms punching each other, and Principal Gandalf complains about another thing people weren't supposed to touch that someone definitely touched (this time it's a chamber. Of secrets.).
WHAAT THE FAACCK 8D
Magical Hitler Youth, wahahahah xd
Hahaha, serieus, ergens heeft hij nog punten ook. Over Harry en Hermelien en over Draco. Maar hij weet blijkbaar ook niet goed hoeveel delen er zijn, want hij heeft deel vijf volgens mij overgeslagen of die zo'n beetje bij deel zes geplakt. En dat plaatje van een zogenaamde 'Muggle' is ook echt geniaal x'D.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Finnick schreef: Hahaha, serieus, ergens heeft hij nog punten ook. Over Harry en Hermelien en over Draco. Maar hij weet blijkbaar ook niet goed hoeveel delen er zijn, want hij heeft deel vijf volgens mij overgeslagen of die zo'n beetje bij deel zes geplakt. En dat plaatje van een zogenaamde 'Muggle' is ook echt geniaal x'D.
Hahaha ja! En dan ook zo: "I don't know why he has an umbrella". Ik lag zo strijk! :'D