• Ik heb even een vraag aan de mensen die VWO doen. Ik ben echt helemaal zat van mijn stroming. Ik moet echt kapot veel werken, echt allemaal projecten, onderzoeken, presentaties. Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat op het VWO zit (ik doe TTO)

    Hoeveel projecten, presentaties en evt. onderzoeken hebben jullie gemiddeld per vak? Hebben jullie veel huiswerk, of valt dat mee? Kunnen jullie veel buiten school doen, of niet?

    Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat ik het VWO kan halen. Op het TTO ligt het er niet aan dat ik de stof niet aan kan, maar de belachelijke hoeveelheid projecten en onderzoeken boven op de normale proefwerken.

    Alvast bedankt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zit in 3 vwo gymnasium + vto (versterkt tweetalig onderwijs), ik krijg kapot veel hw en ik heb geen vrije tijd omdat ik of wel zit te leren of huiswerk zit te maken.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik zit in 4vwo, en we hebben nu nog niet zo veel, maar vorig jaar was hell. Al die projecten... En dan moest je presentaties geven en alles, ugh. >_< *rampjaar* Bijna blijven zitten...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik doe 5 Gymnasium en het is echt hel. Niet normaal gewoon. Minimaal 5 proefwerken per week, hoewel het er meestal meer zijn. Om nog maar te zwijgen over SO's, werkstukken, verslagen en praktische opdrachten. In iedere les weten ze wel iets te verzinnen om ons leven te verpesten en elke leraar lijkt te denken dat hun eigen vak het enige is wat we hoeven te doen.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    en elke leraar lijkt te denken dat hun eigen vak het enige is wat we hoeven te doen.(no_chears)

    EXACTLY.

    Ik zit in 6 VWO, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik heel veel moet doen. :W
    Maar ik ben ook lui, en laat alles door anderen doen.
    Ach ja, ik heb gewoon geen zin in zo lang bezig zijn met school, haha. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    5 vwo, en ik heb de vorige jaren steeds gehaald zonder veel te doen maar ik ben bang dat ik dit jaar toch wel eens de handen uit de mouwen zal moeten steken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zit in 5VWO en ik doe echt helemaal niets. Vorig jaar werkte het, toen stond ik geen onvoldoendes gemiddeld, dus ik ben niet echt gemotiveerd iets te gaan doen. :'D

    ik doe 2 havo/ vwo tto en ik vind het huiswerk wel meevallen. en ik heb misschien van elk vak een keer per jaar een project.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    VWO was een groot feest.


    Rainbowmidget.

    Hmm geen idee. Ik zit nu in 2hv.. (tweede klas havo vwo.)

    Ik ben van 5 havo na 5 VWO gegaan en ik moet echt veel meer po e.d. maken. Qua huiswerk valt het wel mee, het is wat meer maar niet heel veel.
    Volgens mij is het verschil tussen TTO en 'gewoon' VWO niet veel, behalve de taal dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hebt echt voor elke vak presentaties, werkstukken, projecten. Het is wel verspreid over die vier jaar, maar het is best wel veel ja.


    Life is hard and then we die

    Dursley schreef:
    Ik zit in 5VWO en ik doe echt helemaal niets. Vorig jaar werkte het, toen stond ik geen onvoldoendes gemiddeld, dus ik ben niet echt gemotiveerd iets te gaan doen. :'D
    Hahaha zelfde hier op 6VWO :P


    Life is hard and then we die

    Ik doe geen flikker en tot nu toe altijd gehaald, dus... 5VWO hiero.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."