• Ik ben al langer aan het denken om een piercing te nemen.
    Een lip piercing heb ik altijd al mooi gevonden, vooral een knopje aan de linkerkant onder mijn lip. Maar ik denk niet dat me dat zou staan.

    Nu lijkt me een helix piercing ook mooi, jeweetwel zo eentje boven aan je oor.
    Maar ik vraag me af of t me zou staan. Dus ik denk, ik vraag het eens aan jullie ^^ Dusss... Denken jullie dat een helix piercing mij zou staan? Of een andere piercing?
    En ja ik weet dat mn haar over mn oren valt en dat een helix piercing dan minder opvalt...

    Edit: Als ik voor een helix zou gaan, vind ik een ringetje wat in het midden nog een bolletje eraan heeft wel cool ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:38 ]


    Inspiration can hit you any time

    Lippiercing zou je wel staan, van een helix zie je bij jou niets. Zonde van 't geld :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil een snake bite, maar mag niet.. En ik denk dat het jou nog wel zal staan ook.. En een Helix staat eigenlijk iedereen wel hoor.. (:


    Believe in yourself.

    Voiceless schreef:
    Lippiercing zou je wel staan, van een helix zie je bij jou niets. Zonde van 't geld :'D


    Je hoeft niet altijd alle piercings te zien, om ze toch waardevol te vinden.
    Ik heb er zelf 7, waarvan maar 4 in zicht. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik denk wel dat het je zou staan. Ik zelf hou sowieso niet van piercings -tattoos- dus ik zelf zou het never nooit nemen.