• Hey

    Lees mijn story..


    xx

    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    Of je zegt het even aardig:

    Je naam... tja, niet mijn smaak, maar je geeft ook absoluut geen informatie over je verhaal. Waar gaat het over, wie zijn de hoofdpersonen, schrijf eens een stukje en plaats een link naar je verhaal. Ik wil hem wel lezen, maar ik denk dat je nieuw bent hier.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    Je vergat te vermelden dat er ook geen link in staat en dat je dus ook nog es zelf dat verhaal moet zoeken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je vergat te vermelden dat er ook geen link in staat en dat je dus ook nog es zelf dat verhaal moet zoeken D:

    Amen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    Shoganai i ne~

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    Only those who listen can hear

    Link; http://www.quizlet.nl/stories/65454/justin-bieber/

    Twee topics hiervan?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Colibre schreef:
    Your name is lame. No additional information about story is given. I conclude you're a newfag and so my answer is no.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja. Ik was vergetem dat ik deze nog had..

    TwitterQueen? doet me denken aan dat liedje van zo'n dushi van 11 ofzo D:
    Anyways, ik haat hou niet zo erg veel van Justin Bieber, dus nee bedankt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    TwitterQueen schreef:
    Ja. Ik was vergetem dat ik deze nog had..


    Ah, okay
    Misschien kun je in dit topic even een link plaatsen en een korte uitleg over het verhaal neerzetten dat trekt iets meer denk ik (":


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb ook nog een andere story, wacht doe zoek ik even op/..

    Twee topics aan maken van met dezelfde vraag mag niet hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.