• Ik wou chocopasta pakken, liet ik de zout vallen, die viel op het aanrecht, zou ik het pakken, valt het op de grond. T_T ik was niet snel genoeg.. fuck you Edward Cullen. D:
    De dag zal komen dat ik net zulke snelle reflexen heb.. dan schop ik het omhoog met mijn voet en vang ik het, jeps. x'] Oke ik ben raar want het is nacht. DUS WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN ZO LAAT.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aan het praten met mijn sub. Over hentai, rape-play, seks, en seks. Moet morgen wel om half zeven op, maar k. Koffie houdt me wakkerr.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    City Hunter kijken. Ja mijn slaapritme is een ramp


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik werd wakker en kon niet meer slapen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oh dat had ik vanochtend, toen viel er een glas water over mijn brood heen voor ik hem kon oppakken en daarna viel het glas op de grond :')

    En ik zit nu op Q omdat ik veel te vroeg ben opgestaan >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit op quizlet omdat ik zo ga shoppen. Gisteravond ging ik laat slapen omdat ik een story met alle geweld uit moest lezen. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 8:12 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    "Zo laat", ga ik zo naar mijn oma voor een halfuur


    Firm believer of all that is magic

    Had ook ooit zo'n ongeluk, laat ik de pot mayonaise vallen als ik die net heb gehaald van de supermarkt. Hele reis ging het goed. Kom ik binnen scheurt het zakje. Zus haalt een nieuwe pot, wilt ze hem openmaken nieuwe pot nodig, omdat zij hem ook laat vallen.

    Ik zit op school.


    SLOAN.

    'zo laat'omdat ik lui ben en net wakker ben (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zit thuis ^_^, maar iedereen weet dat jij die reflexen NIET hebt. Heeft niemand behalve een niet nader te noemen glitterende vampier.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blameniall schreef:
    Had ook ooit zo'n ongeluk, laat ik de pot mayonaise vallen als ik die net heb gehaald van de supermarkt. Hele reis ging het goed. Kom ik binnen scheurt het zakje. Zus haalt een nieuwe pot, wilt ze hem openmaken nieuwe pot nodig, omdat zij hem ook laat vallen.

    Ik zit op school.


    Had ik ook een keer, toen was ik jarig en liet ik de taart vallen. Woopsie.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    'Zo laat' ben ik aan het liggen in mijn bed, M&M's aan het eten, en aan het genieten van mijn vakantie. Oh ja, en nogsteeds brak zijn van een feest van eergisteravond :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toen sliep ik. Nu slaap ik nog, maar dan met mijn ogen open.
    + ik wil ook zulke reflexen. Zal ik helaas nooit krijgen, ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 11:53 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben bezig met trainen voor zulke refelxen samen met m'n zusje ^^
    En ik moet zeggen dat ut aardig goed lukt..
    Kijk, we kunnen nooit sneller worden dan Edward, maar je kan wel erg in de buurt komen _O_


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zit op het moment op school :"D.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb vakantie ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †