• Omg, ik ben even in een euforische en érg zenuwachtige stemming!

    Volgende week donderdag organiseert mijn school een inleefnamiddag waarbij we in een universiteit of hogeschool naar keuze een les mogen gaan volgen om een idee te vormen van hoe het zal zijn volgend jaar enzo.
    En ik heb een e-mail gestuurd naar de Zeevaartschool van Antwerpen met de vraag of ik zou mogen komen en ze hebben net geantwoord!
    Ik mag donderdag komen en eerst krijg ik een beetje uitleg over de school en dan mag ik een les bijwonen in de navigatiesimulator!
    Ik bedoel, wòw! Ik verwachtte al een schoolbank en een interessante les over oceanografie ofzo, maar ik ga gewoon in een superzotte navigatiesimulator!
    Jezus! :'d
    Ik ben even van de wereld. Goh!
    Hoe was jullie dag? (krul)

    EDIT: ik wil volgend jaar nautische wetenschappen studeren. Met een masterdiploma ervan kan ik opklimmen tot kapitein. :d

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:54 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Klinkt awesome, wat wil je later precies worden? :3
    Mijn dag was zwaar levenloos, maar nu ga ik paardrijden en dat is wel leuk *O*.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Klinkt awesome, wat wil je later precies worden? :3
    Mijn dag was zwaar levenloos, maar nu ga ik paardrijden en dat is wel leuk *O*.

    Paardrijden is inderdaad superleuk! :3
    Ik wil volgend jaar zeevaart studeren, om ook eigenlijk effectief te gaan varen (vrachtschepen of zeilschepen). ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Laten weten hoe dat ging, ben wel benieuwd!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oeh, super veel plezier!
    Ik moest vandaag vooral werken, hoewel ik daar wel een compliment kreeg over mijn ogen van mijn überknappe collega. (ik heb teveel knappe collega's echt.)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Supergaaaaf!!!
    Mijn dag was chill :)
    Rijles enzo, verder niet veel gedaan ^^


    Life is hard and then we die

    Awesome
    Mijn dag was awesome
    We hadden ingenieurs project


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Marshmellow schreef:
    Laten weten hoe dat ging, ben wel benieuwd!=)

    Haha, tuurlijk! :3

    @ de rest: bedankt <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben zo blij voor je! <3

    Mijn dag was veel te sociaal voor een antisociaal persoon zoals ik.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Supervet!! :'D
    Geniet er van!
    Ik ben de hele dag wezen shoppen en ga straks naar een concert. (:

    Dat is echt súper gaaf! Ik vind het echt gaaf dat je zoiets aparts wilt doen later. Lijkt me echt stoer.

    Ach, gezeik thuis. Maar goed, ik heb wel een nieuwe broek :'D.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Dat is echt súper gaaf! Ik vind het echt gaaf dat je zoiets aparts wilt doen later. Lijkt me echt stoer.

    Ach, gezeik thuis. Maar goed, ik heb wel een nieuwe broek :'D.

    Haha, dat maakt alles natuurlijk weer goed! Van dat gezeik komt alles wel weer in orde, ik heb het ook regelmatig hier...
    Dankjewel voor je reactie, ik word er spontaan blij van!

    Colibre & Fantasia: echt superbedankt! Jullie zijn zo lief! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat klinkt echt heel erg gaaf! Ik heb vandaag een proefwerk verpest en nog wat wiskunde geleerd. Eigenlijk een vrij saaie dag dus.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Dat klinkt echt heel erg gaaf! Ik heb vandaag een proefwerk verpest en nog wat wiskunde geleerd. Eigenlijk een vrij saaie dag dus.

    Ik heb vandaag op school echt niks gedaan! De helft was niet aanwezig omdat ze gingen werken voor een goede doel dinges, en wij zaten daar zo van die saaie documentaires te zien. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Oeeh, gaaf!

    Ik heb gesport met school, was erg leuk!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PinkiePie schreef:
    Klinkt awesome, wat wil je later precies worden? :3
    Mijn dag was zwaar levenloos, maar nu ga ik paardrijden en dat is wel leuk *O*.


    Firm believer of all that is magic