• Wat een eikel.

    Kijk vanaf 8:06.

    Maar dat wijf heeft ook geen verstand zeg....

    Haha, wat een stupid bastard [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb vééééééél ergere gezien bij die show toen ik in Amerika was. Dit is echt nog niks vergeleken met wat ik gezien had.

    Ik vind het aan de ene kant wel erg dat een programma twee personen uit elkaar haalt. Maar het is goed voor dat meisje, ze weet nu tenminste waar ze staat.
    Wat een asshole


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het aan de ene kant wel erg dat een programma twee personen uit elkaar haalt. Maar het is goed voor dat meisje, ze weet nu tenminste waar ze staat.
    Wat een asshole


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, wat een eikel.
    Oh, en het programma is eigenlijk best wel triest maar, wel weer beter voor dat meisje.


    Don't dream your life, but live your dream!

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:23 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    wel erg dat dat programma mensen uit elkaar haalt
    maar voor haar is het beter, want anders was ze misschien nooit te weten gekomen dat die gast vreemd ging

    Hooligan schreef:
    Ik heb vééééééél ergere gezien bij die show toen ik in Amerika was. Dit is echt nog niks vergeleken met wat ik gezien had.


    Ik ook.

    Een beetje heavy... Arme vrouwen, ik ben blij dat mijn vriend trouw is!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Een beetje heavy... Arme vrouwen, ik ben blij dat mijn vriend trouw is!


    26 - 02 - '16

    Oké, ik haat dat programma nu al! Worden er twee mensen uit elkaar gehaald, vrouw helemaal in tranen, zit het publiek 'Booooooeeeee boeeeeee' te roepen. Kom op zeg!
    Zo, dat moest ff (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"