*loves Glee*
Ze hebben 4 eigen liedjes. *O* I adore glee. Vooral voor de show zelf.
*kan er neit tegen als mensen glee haten alleen omdat ze liedjes coveren* Dat doen duizende mensen hoor, en ze hebben tenminste toestemming
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Tuurlijk, een school koor moet hun eigen liedjes schrijven. Tuurlijk schrijven ze niet hun eigen liedjes(ze hebben er een paar trouwens). Daarbij zijn er genoeg bands die coveren, waarom zij niet?
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
StoryBelle schreef:
*loves Glee*
Ze hebben 4 eigen liedjes. *O* I adore glee. Vooral voor de show zelf.
*kan er neit tegen als mensen glee haten alleen omdat ze liedjes coveren* Dat doen duizende mensen hoor, en ze hebben tenminste toestemming
Goh, wel 4 van de hoeveel? like, 50 gecoverde liedjes? :B
En ik vind dat nou niet een goed argument 'dat doen duizende mensen.' het gaat mij erom dat zij zo bekend zijn alleen maar door het zingen van andermans liedjes etc.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Baskuh schreef: (...)
En ik vind dat nou niet een goed argument 'dat doen duizende mensen.' het gaat mij erom dat zij zo bekend zijn alleen maar door het zingen van andermans liedjes etc.
Baskuh schreef: (...)
Naja... dat zijn the Baseballs ook. En zij zijn best wel gaaf.