• Hallo, -droog-
    Ik zoek stories! Stories die ik zoek:
    - Afgelopen
    - Net begonnen - weinig hoofdstukken dus-
    - Liefst over Justin Bieber of Draco Malfoy! -Oeh, sexy!-
    Alvast bedankt!! <33


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen
    - Ik heb nu zo'n 21 hoofdstukken, maar ik ga niet zo snel, dus je hebt genoeg tijd om bij te lezen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Mag 1 direction ook?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    Mag 1 direction ook?

    Ja, One Direction mag ook <33
    Ik was te lui om die erbij te zetten xD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ik heb wel een Draco story voor je. Hij heeft op dit moment zestien hoofdstukken, maar in mijn ogen betekent dat dat hij nog maar net is begonnen. (:
    We are all Prisoners. - Draco Malfoy


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    There is no return -One Direction
    Cursed gifts -One Direction

    Hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 10:13 ]


    Mutant and proud

    hij heeft maar een paar hoofdstukken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Body Language. | Justin Drew Bieber
    I wanted a perfect ending. | Justin Bieber and friends.


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.




    How should it be, when you're the last guy on earth.



    I will never win this game.. Without you.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:51 ]

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.



    We don`t want to be one of them. But our parents forced us. We have to keep it a secret. So nobody knows and nobody will ever know.
    It will not change anything. We continue to hate you. Forever


    Juliette en Maxine zijn de bitches van Hogwarts. Samen delen ze een groot geheim, waar ze tot hun grote afgunst nog iemand anders bij moeten betrekken. Iemand die misschien wel alles zal veranderen.



    Het verhaal is niet net begonnen maar het heeft nog niet zoveel hoofdstukken en woord door xAnoniem en mijzelf geschreven, als ik het goed heb gedaan kom je door op de cover te klikken bij het verhaal terecht

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:56 ]


    Physics is awesome

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet. -Chloe Katherine Night

    Oeps, verkeerde reactie!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:33 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...