• Want mijn haar is bruin (bloos). Eigenlijk was het de bedoeling om het maar een beetje bruiner te spoelen, maar de kleur dekte beter dan verwacht en werd dus ook erg donker. In slecht licht is het ogenschijnlijk zelfs zwart. Toch ben ik er erg blij mee ^^

    Toen ik nog blond was (Zie er normaal gesproken niet zo extreem uit, maar kon zo snel geen goede foto vinden) :



    En nu:



    Wat denken jullie? ^^


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dankje, ik zal het onthouden (:
    En ik hoop voor je dat je niet meer met die 'vrienden' te maken hebt.


    Ik heb ze vergeven. Domme fout, maar ik kan niet haten >_<, het zit niet in me. Ik kan gewoon NIET zeggen dat ik ze haat, misschien dat ze domme fouten gemaakt hebben, maar meer niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik heb ze vergeven. Domme fout, maar ik kan niet haten >_<, het zit niet in me. Ik kan gewoon NIET zeggen dat ik ze haat, misschien dat ze domme fouten gemaakt hebben, maar meer niet.


    Ik ken het, ik ken het... Maar toch heb ik het achter me kunnen laten, hoewel het mentaal (en fysiek wss ook lichtelijk) voor altijd schade heeft aangebracht.


    i put the fun in funeral

    dance4ever schreef:
    It's nice. Btw je bent echt knap. *is jaloersxD*

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik heb ze vergeven. Domme fout, maar ik kan niet haten >_<, het zit niet in me. Ik kan gewoon NIET zeggen dat ik ze haat, misschien dat ze domme fouten gemaakt hebben, maar meer niet.


    Wat zielig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wat zielig :Y)


    Alwin, hou je bek. Ja, je bent een paard.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Kijkt u eens, mevrouw! Ik heb je wat oogschaduw gegeven, dat stond beter aangezien ik een heel ieniemienie plekje niet weg kon krijgen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat bruin ziet er veel natuurlijker uit vind ik.
    Wat heb jij mooie ogen O_O


    Has no one told you she's not breathing?

    Basecca schreef:
    (...)

    Alwin, hou je bek. Ja, je bent een paard.


    Whoah, whoaaaaaaah, easy there. Ik doe je niks, ik betoon alleen mijn medeleven. En ik vindt het heel aardig dat je haar foto hebt gefixt (:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Whoah, whoaaaaaaah, easy there. Ik doe je niks, ik betoon alleen mijn medeleven. En ik vindt het heel aardig dat je haar foto hebt gefixt (:


    Sorry, ik ben gewoon niet in the mood. Vindt met dt? Interessant. Of beter gezegd: interessandt. xD, sorry. Mag ik je ponykont alsnog achterna zitten met een longeerzweep? (dat is zo'n hele lange voor de horsevirgins)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damn jij bent mooi....

    Basecca schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben gewoon niet in the mood. Vindt met dt? Interessant. Of beter gezegd: interessandt. xD, sorry. Mag ik je ponykont alsnog achterna zitten met een longeerzweep? (dat is zo'n hele lange voor de horsevirgins)


    Neh, sorry. Ik blijf veeeeeeer uit de buurt van mensen die van lief naar gemeen naar lief gaan in 3 posts O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, je bent een mooi meisje ;o -niet eng bedoeld
    En het staat je allebei wel, vind ik. :'D


    effort never betrays you

    bruin staat je inderdaad goed.


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Neh, sorry. Ik blijf veeeeeeer uit de buurt van mensen die van lief naar gemeen naar lief gaan in 3 posts O_O


    Aahw :(, ik ben heel lief hoor... echt... Ik moet jou alleen nog terugpakken vanwege die komkommer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Aahw :(, ik ben heel lief hoor... echt... Ik moet jou alleen nog terugpakken vanwege die komkommer.


    Handjes thuis


    quidquid excusatio prandium pro