• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sam Uley
    Ik was het zat. Ik was Embry spuugzat en ik was het zat dat er steeds mensen -of wolven- waren die wilden verhinderen dat ik hem wat aandeed.
    Ik haalde uit met mijn klauw en raakte Quil keihard, midden in zijn gezicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quil
    Sam haalde uit en raakte me vol in mijn gezicht. Ik jankte het uit en zette de tegenaanval in. Ik zette mijn tanden vol in zijn schouder.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    Overal over Quil was bloed. Er kwam een rode waas voor mijn ogen en even leek het alsof ik nog een keer zou veranderen.
    Dat je mij niet kan uitstaan daarom hoef je andere mensen niet te verwonden hoor. Je bent gewoon een lul weet je gewoon een lul


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Ik hoorde Embry wel gillen op de achtergrond, maar de tijd van praten was nu voorbij. Ik had Quil aangevallen en daarmee de eerste stap gezet tot het gevecht, die hopelijk een fatale afloop had voor één van ons. En daarmee bedoelde ik mij of Embry, ik wilde Quil niet fataal verwonden. Wel pijn doen, maar niet afmaken. Voor Claire.
    Quil zette zijn tanden in mijn schouder en ik blafte schel. Ik draaide me om en haalde opnieuw uit met mijn poten, om hem te raken waar ik ook maar bij kon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Gaan we elkaar vermoorden :3]

    Embry
    Ik schoot op Sam af en beet hard in een van zijn benen. Ik voelde het bot zitten onder mijn tanden en bet nog harder.
    Hij zal weten waar hij aan begonnen was. Wat er ook zou gebeuren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Lol, moet je je eens voorstellen dat dit allemaal echt in een Twilight film kwam 8D. Maar gaat er echt iemand dood? Uh, Sam mag best dood, hoor, maar ik weet niet wat de rest daarvan vind 8D]

    Sam Uley
    Nu werd ik van twee kanten aangevallen, maar ik verweerde mezelf. Ik probeerde Embry en Quil van me af te gooien, krabde, beet, sloeg en brak alles wat ik maar in mijn bereik kreeg en dacht niet aan gevolgen. Alle woede die er opgekropt in me zat van de laatste dagen kwam er nu uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    {zullen we proberen niemand te vermoorden?]

    Embry
    Ik ga dit niet doen, ik kan je niet zomaar vermoorden ookal zou jij mij met gemak vermoorden. Ik wil dit niet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Proberen. Lol. Dat klinkt echt droog :'D]

    Sam Uley
    Wáárom krabbel je nu terug! Vecht dan! Hoezo, hij wilde dit niet? Hij was degene die dit verdorie had uitgelokt en nu het zover was, snel terugkrabbelen met de staart tussen de benen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Ik kan dit gewoon niet Sam. We hebben allemaal mensen die van ons houden en we mogen elkaar niet van hen afnemen. Dat horen we niet te doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Je bent gewoon zwak! Ik wilde dat hij me aanviel, ik wilde hij míj afmaakte en ik haalde opnieuw uit. Ik was zo in de war.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Dan ben ik maar zwak. Ik ben liever zwak dan een moordenaar. Ik dacht aan de bloedzuigers die ik had vermoord. Maar dat waren gewoon monsters.

    [ I need to go D:]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Ik snoof diep en was woest. Hij zou niets meer doen. Embry was uitgeraasd.
    En opnieuw rende ik weg, het bos in, maar nu bleef ik rennen. Er was geen Lucy om me tegen te houden. Goddank.

    [(no_chears)Oké, tot morgen dan en slaap lekker <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quil
    We beten, krabten en sloegen overal waar we konden, tot Embry het gevecht staakte. Sam schoot de bossen in, terwijl Embry en ik langzaam terug sjokten tot Emily's huis.

    [ben even douchen, tot strakkiesss ;D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ps. PC liep vast -.- daarom poste ik niks ;)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik ga slapen. Sorry dat het zo lang duurde, maar mijn ouders kwamen thuis. Tot morgen en slaap lekker.]


    We're all mad here. You'll fit right in.