• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Quil kom er voor een keer niet tussen. Dit is iets tussen ons her heb je niks mar dan ook niks mee te maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Weet je het zeker, Embry? Misschien heb je dit keer weer iemand nodig om je leven te redden. Want zelf kun je het niet aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Wat maakt het allemaal nog uit? Wat heeft het leven eigenlijk allemaal voor zin als het altijd maar zo moet lopen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Erg weinig en ik voel me vereerd dat ik er bij jou een einde aan mag maken.
    Nu begon ik weer vooruit te lopen, met snelle en stevige passen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Soms denk je echt alleen maar aan jezelf hé Sam? Waarom denk je dat iedereen de roedel opeens verlaat? Het zal niet uit het niets gekomen zijn denk je wel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quil
    Ik sprintte ook naar voren en brulde woedend. STOOOPP!


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sam Uley
    Ik duwde mijn poten steeds sneller af tegen de grond, stormde naar voren. Het geluid leek steeds harder te klinken en ik dacht Embry's hartslag en ademhaling al te kunnen horen. Maar niet lang meer. Die zou ik stop zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Dit is net zo'n slechte drama film... Quil kwam brullend naar voren en ging tussen ons in staan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quil
    Verdomme! Stop!
    Ik ging precies tussen de twee in staan. Als ze elkaar af wouden maken, moesten ze eerst langs mij moeten.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sam Uley
    Verdomme! Quil!
    Quil, rot op of ik maak je ook af. Heb ik geen problemen mee! Snauwde ik. Het was onterecht, maar dat interesseerde me niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Quil sukkel ga weg. Als hij zo graag zijn kleine broertje wil afmaken laat hem jou dan niet pakken en leef verder met Claire.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quil
    Nee. zei ik koppig. Ik laat niet mijn beste vriend en mijn vertrouwde leider elkaar afmaken. Als dit betekend dat ik ook dood moet, moet het maar. Blijkbaar willen jullie alles opgeven om een kleine ruzie. Ik zei dit wel, maar ik ontblootte ook mijn tanden. Ik zou ze allebei tegenhouden, koste wat het kost.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sam Uley
    Ik ben je leider niet meer, Quil. En straks heb je ook geen beste vriend meer.
    Ik sprong op hem af maar bleef vlak voor hem stilstaan, waardoor ik op hem neer keek omdat ik groter was.
    En nu uit de weg!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Quil please doe het niet, je hebt nog een heel leven voor je met Claire die moet je niet om ons vergooien.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quil
    Hé? Wacht, geen leider meer? Dan nog steeds zou ik ook vechten.
    Sam stopte vlak voor me, en keek op me neer. En nu uit de weg! Ik keek hem. voor zover dat kon, koud aan. Nooit. Dat geld ook voor Embry.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 21:40 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.