• ik krijg net een mail van iemand op school "morge ga gy dr aan k sla u in mekaar"
    op school word ik al door iedereen zowat omvergelopen,
    maar nu belt ze me de hele tijd en ik word echt bang.
    ik wil morgen echt niet naar school,
    maar ik moet wel want ik heb examens.
    ik kan me ook niet mee concentreren op mijn werk,
    ik voel me echt kapot.

    Vertel het je ouders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ga naar de politie, dat is gewoon een bedreiging.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sms hetzelfde terug? Dan word ze bang.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom ga jij niet naar je mentor (die heb je toch ook in België?) Anders vertel het je aan je moeder, vader, weet ik veel. In ieder geval niet stilhouden. want dit is niet oke.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou naar de politie gaan als ze je gaan bedreigen. Hebben hun ook een redenen pesten ze je al langer. Of doe net als ik ga naar de mentor. Als je wilt stuur je me een pb om je hart te luchten(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Keihard negeren of terugdreigen. Dat tweede doe ik meestal: 'Als jij me in elkaar slaat, kom ik je opzoeken en drink ik je bloed tot je zult janken als een klein meisje. Remember, ik ben een heks, ik zal je leven zó miezerig en zuur maken dat je me zult smeken je te vermoorden.'

    Tja, hadden die klootzakken me maar geen heks moeten noemen en me maar geen pijn moeten doen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De gene die het meest dreigt , doet het minst (ofzo iets).


    Shoganai i ne~

    Lewis schreef:
    Waarom ga jij niet naar je mentor (die heb je toch ook in België?) Anders vertel het je aan je moeder, vader, weet ik veel. In ieder geval niet stilhouden. want dit is niet oke.

    Ongeveer zoets.Een klastitularis hebben wij.
    Maar inderdaad, dat is denk ik het beste. Ga naar de directie of de leerlingenbegeleider. Zoiets kan niet.


    Ex astris, sciencia

    Lewis schreef:
    Waarom ga jij niet naar je mentor (die heb je toch ook in België?) Anders vertel het je aan je moeder, vader, weet ik veel. In ieder geval niet stilhouden. want dit is niet oke.

    mijn ouders weten het,
    en ik ga morgen naar de mentor.
    ik hoop dat het dan opgelost is,
    maar de mentor is er pas vanaf de middag,en ik heb in de voormiddag examens.
    ik denk niet dat het me lukt om me te concentreren...

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    mijn ouders weten het,
    en ik ga morgen naar de mentor.
    ik hoop dat het dan opgelost is,
    maar de mentor is er pas vanaf de middag,en ik heb in de voormiddag examens.
    ik denk niet dat het me lukt om me te concentreren...

    Heb je geen leerlingenbegeleider bij jou op school? Daar kan je normaal van 's morgens terecht.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:44 ]


    Ex astris, sciencia

    je moet vooral klam blijven als je laat zien dat je bang bent hebben zij er mer plezier in en gaan ze het vaker doen.
    ik hoop voor je dat het ooit stopt (H)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:46 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ouders, mentor, Decaan. Genoeg mensen om het tegen te vertellen. Dit moet ophouden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    mijn ouders weten het,
    en ik ga morgen naar de mentor.
    ik hoop dat het dan opgelost is,
    maar de mentor is er pas vanaf de middag,en ik heb in de voormiddag examens.
    ik denk niet dat het me lukt om me te concentreren...


    Gewoon denken dat ze je niks zouden doen, ik weet niet hoe oud ze zijn, maar meestal hebben zulke mensen een grotere mond dan ze ooit iets doen. Blaffende honden bijten niet. ;p


    Alleen maar tranen van geluk

    Je moet nooit erop reageren. Maar je moet het wel aan iemand vertellen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naar je mentor gaan :3
    en die dreigingen zijn zelfs strafbaar. Daarmee kun je ook naar de politie gaan.
    Nog 1 ding: Blaffende honden bijten niet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor