• Hello. Ik heb een klein probleempje, naja, ik hoop dat het klein is. Het gaat over school, ja , ik heb het in de vakantie over school (: Ehm .. Ik zit op tl havo, en ik wil deze jaar heel graag naar havo. En tot nu toe haal ik wel goede cijfers, en sta ik een 8.5 . Maar.. Ik denk dat mijn mentor denkt dat ik het niet aankan. I mean, bij mentor les, vertellen we onze cijfers. Komt mijn vriendin zo aan.. , Ik sta een 8 voor alles' zegt mijn mentor :, Goedzo ! Hopelijk ga je naar havo en ik denk dat je het wel aankan met deze cijfers ! Vast wel !' En dan kom ik.. , Ik sta een 8.5' En het enigste wat ze zegt is , oh.. ok' En misschien stel ik me aan ofzo, maar als ze zo droog antwoord dan denk ik dat ze me niet eens naar havo laat gaan ofzo. Ze mag me al niet naja.
    Iemand tips wat ik kan doen zodat ik dan tog wel naar havo ga?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hmm, ik denk dat je wel gewoon naar de havo kunt, hoor. (;
    Met een 8,5 helemaal!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou het er gewoon is met haar over hebben. En vragen of jij ook naar Havo kan, aangezien ze dat ook tegen jouw vriendin heeft gezegd. En anders kun je altijd nog naar je teamleider (of wat jullie ook hebben) toe om het te vragen. Je mentor is niet de enige optie.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Owh, 't is een vrouw. Ik dacht een man, er stond nl. mentor :'D
    Lol, anyway, ik vind nog steeds dat je het er met haar of met je ouders
    over moet hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze kan zeggen wat ze wilt, maar zij is niet degene die zomaar beslist of je wel of niet naar de havo mag. Als jouw cijfers er goed genoeg voor zijn, dan haal je dat echt wel. Je hebt het dus zelf in de hand, laat haar maar lekker doen waar ze zin in heeft. :'D

    Henkjan schreef:
    Dat doen bijna alle mentors, kiezen ze hun lievenling uit en dan als je het een keer beter doet droog antwoorden. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Geloof me als je cijfer goed staan dan heeft vaak een mentor niks meer te zeggen :'D.
    Zoals je nu staat ga je zeker door naar de HAVO. Bij ons was het zo als je meer dan 2.0 onvoldoende staat dat je dan naar de mavo ging en minder naar de Havo op een paar uitzonderingen na dan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    niet naar ze luisteren meestal zeggen ze dat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gewoon echt doorgaan met goede cijfers halen. Je mentrix is niet de enige die bepaald of ji naar een ander niveau gaat of niet. Desnoods ga je naar je afdelingshoofd of whatever. Als jij Havo kunt, moet je Havo doen. Punt.


    Wie met beide voeten op de grond staat, komt geen stap vooruit.

    Met een 8.5 kan je havo heel goed aan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gewoon je cijfers hoog blijven houden, ze kunnen je moeilijk weigeren dan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.