• De een zegt: Het is maar een kind, ze weet niet beter.
    De ander wilt het kind al meteen martelen.
    /commentbox @ yt

    Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. (cat)

    AppleCider schreef:
    Avada Kedavra dat kind D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dit is een van de redenen dat het verstandiger is voor mij om geen kinderen te hebben. Had dat kind allang een goeie mep gegeven. Ook al is het laf, i don't fucking care. Wat een teringwijf.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wtf, wat een kutkind O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    Dit is een van de redenen dat het verstandiger is voor mij om geen kinderen te hebben. Had dat kind allang een goeie mep gegeven. Ook al is het laf, i don't fucking care. Wat een teringwijf.


    Slaan heeft dan niets met lafheid te maken maar met opvoeding. Iets wat ze niet heeft gehad en duidelijk heel hard nodig heeft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    iHoran schreef:
    oh ja die kende ik al, ik vind het niet normaal.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jemig, dat is echt erg.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wat een ongelooflijk kut kind!!! :O omg
    dat gaat nergens heen later, ben benieuwd hoe ze word later? Ik zou der allang geklapt hebben :S hier kan ik zoooo niet tegen!!!!

    O, dat had ze eens bij moeten flikken, ze had dan allang van mij een mep gekregen, die de scheldwoorden uit haar hoofd RAMMEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die vrouw moet sowieso niet in discussie gaan met zo'n aap. Het beste is negeren, doe ik ook bij mijn zusje die ook wel eens bijna zo tekeergaat.

    En als dit onze toekomst wordt, dan hang ik over ruim twintig jaar op zolder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kill it with fire(finger)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iHoran schreef:
    oh ja die kende ik al, ik vind het niet normaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    I would seriously torture her, and only stop if she'd take her words back. And if not, she'd be dead(:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Slaan heeft dan niets met lafheid te maken maar met opvoeding. Iets wat ze niet heeft gehad en duidelijk heel hard nodig heeft.

    Neuh.. Vind het redelijk laf als je iemand een mep geeft die je makkelijk aankan. In dit geval volwassene - kind, maar ook man - vrouw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat ze bij dat kind moeten doen:

    Headshot.

    Ik was dus allang weggelopen als ik die vrouw was. Je gaat toch geen discussie met zo'n irritand kind aan?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:25 ]

    "Kind weet niet beter"?
    Dat kind heeft geen opvoeding gehad.


    ars moriendi