• Welkom bij Roux' schrijfwedstrijd!


    Krullebol schreef op 11 sep 2011 - 17:52:

    Toestemming!

    Hallo Dudley, je mag beginnen met je schrijfwedstrijd!
    Hiervoor krijg je 1 week de tijd.
    Groetjes,


    Eindelijk, ik mag beginnen met mijn schrijfwedstrijd.

    De bedoeling
    Het is de bedoeling dat jullie elke twee weken een verhaal schrijven, aan de hand van de opdracht die ik jullie geef. Ik wil minimaal 15 deelnemers en maximaal 25 deelnemers.

    Hoe zit het met uitstel?
    Natuurlijk ben ik geen slecht persoon, en zal ik jullie heus wel uitstel geven als de deadline niet gehaald kan worden. Hiervoor wil ik wel een geldige reden hebben, zoals overlijden, (ernstige) ziektes en de drukte van school, maar ik wil geen slappe smoesjes hebben. Vraag op tijd uitstel aan, anders lig je uit de wedstrijd. De uitstel kan via een privé bericht worden aangevraagd.

    De duur van de rondes
    Er zijn vijf rondes, en elke ronde duurt twee weken, dus er is genoeg tijd om te schrijven. Na deze twee weken zullen mijn jury-leden en ik alles nakijken en professioneel beoordelen.

    De beoordeling
    Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik let ontzettend goed op spellings- en taalfouten! Hiervoor moet je je teksten dus goed nakijken zodat er geen onnodige fouten in zitten.
    Let hier dus goed op! Er staat trouwens een verbod op het insturen van je verhaal naar een beta-reader. Als je het wel doet, merk ik dat meteen!
    Interpunctie, spelling en originaliteit zijn dus ontzettend belangrijk.

    De prijzen!
    De winnaar krijgt:
    - Vijftien credits.
    - De eer, natuurlijk.
    - En een maand lang reclame op mijn profiel.

    De tweede plaats krijgt:
    - Tien credits.
    - Twee weken lang reclame op mijn profiel.

    De derde plaats krijgt:
    - Vijf credits.
    - Eén week lang reclame op mijn profiel.

    Jury
    - Roux

    Deelnemers
    - Hel
    - Pitera
    - RoseCullen
    - DarkWitch
    - Chandler
    - Annwfyn
    - AppleJack
    - Joyable

    De finale opdracht!

    Als laatste opdracht, moet er ook een knallende afsluiter komen. Daarom heb ik besloten, om toch een beetje in de magische sfeer te blijven, en om een opdracht te organiseren over mythen.
    Ik heb een aantal mythen geselecteerd, waar je uit kunt kiezen.
    - Weerwolven
    - Vampieren
    - De Griekse en Noorse mythologie
    - Tovenarij
    - Zombies
    - Zeemeerminnen
    - Elfjes
    - Monsters

    Iedereen kan één mythe kiezen, maar twee mythen gecombineerd mag ook!
    Minimaal 900 woorden, maximaal 2000 woorden!

    Deadline: zaterdag 26 november 2011


    Veel succes en plezier toegewenst!

    Je levert bij mij in. Je maakt een aparte story en de link zet je in dit topic.


    Hier is de story waar alle inzendingen, opdrachten en uitslagen komen te staan. Neem hier een abonnement op!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:44 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Lees het dan niet zo LETTERLIJK! (no_chears)
    Vandaag is echt iedereen tegen mij! :C
    De leraren hebben op mij gewed hoe lang ik me stil kan houden, en als ik het de hele dag volhoud, krijg ik een slagroomtaart. Gna gna gna.


    Succes, ik zal er vast een bakken voor je leraren dan xD

    Hel schreef:
    (...)

    Succes, ik zal er vast een bakken voor je leraren dan xD

    Wáárom denkt iedereen toch dat ik mijn mond niet dicht kan houden? (no_chears)
    Zo frustrerend!
    Ik heb nu eenmaal veel te vertellen in het leven, zwijgen kan ik altijd nog. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Wáárom denkt iedereen toch dat ik mijn mond niet dicht kan houden? (no_chears)
    Zo frustrerend!
    Ik heb nu eenmaal veel te vertellen in het leven, zwijgen kan ik altijd nog. (joehoe)


    jaja, zou ik ook zeggen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig mensen ken die zoveel praten als jij doet xD

    Hel schreef:
    (...)

    jaja, zou ik ook zeggen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik weinig mensen ken die zoveel praten als jij doet xD

    FML. (no_chears)
    My life is ruuuuuuuuuuuuuuuuuuined.
    Doooooomed.
    Ik ga slapen, maar daar kan ik me ook niet stilhouden, want ik praat ook nog eens in mijn slaap. Kortom, je hebt NOOIT rust met mij! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    FML. (no_chears)
    My life is ruuuuuuuuuuuuuuuuuuined.
    Doooooomed.
    Ik ga slapen, maar daar kan ik me ook niet stilhouden, want ik praat ook nog eens in mijn slaap. Kortom, je hebt NOOIT rust met mij! *O*


    Dat laatste schijn ik ook te doen... soms in het duits, of over pinguïns in pakjes.. of zo... *faalt*(no_chears)

    hahahaha x'D
    het is zo leuk om jullie gesprekken te lezen :P

    trouwens..
    het is mogelijk dat ik eens om uitstel vraag..
    aangezien we eindelijk de sleutel van het huis krijgen dus we gaan verhuizen :P

    Hel schreef:
    (...)

    Dat laatste schijn ik ook te doen... soms in het duits, of over pinguïns in pakjes.. of zo... *faalt*(no_chears)


    .. Dat wil ik horen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat laatste schijn ik ook te doen... soms in het duits, of over pinguïns in pakjes.. of zo... *faalt*(no_chears)

    Wanneer gaan we meeten? :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Applejack schreef:
    (...)

    .. Dat wil ik horen 8D


    jij hebt hier al twee keer geslapen, nooit wat gehoord? of praat je altijd terug?xD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:26 ]

    Roux schreef:
    (...)
    Wanneer gaan we meeten? :9~


    kom maar een keertje 's nachts als ik slaap, kun je in honderduit praten xD

    Hel schreef:
    (...)

    kom maar een keertje 's nachts als ik slaap, kun je in honderduit praten xD

    Fuck yeah. :9~
    Party all night!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hel schreef:
    (...)

    jij hebt hier al twee keer geslapen, nooit wat gehoord? of praat je altijd terug?xD


    Nouja, de vorige keer begon je wel te praten x'D Toen ik net sliep, may I add (cat) Dus ik werd weer wakker en schrok me dood x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Nouja, de vorige keer begon je wel te praten x'D Toen ik net sliep, may I add (cat) Dus ik werd weer wakker en schrok me dood x'D


    Ook niets zeggen de volgende ochtend he (cat)
    het ergste is nog dat ik nooit, maar dan ook nooit, weet waar ik het over heb gehad :/

    Roux schreef:
    (...)
    Fuck yeah. :9~
    Party all night!


    haha, ben niet zozeer van de feestjes, meet van de horrorfilms en mensen de stuipen op het lijf jagen (A)