• Nou, ik dacht aan P.O.Vs van elke Cullen;
    Carlisle --> Esmé --> Edward --> Rosalie --> Emmett --> Alice --> Jasper --> Bella --> Renesmee.
    En zo steeds verder. (:. Het gaat een beetje over dat Renesmee steeds ouder word, en dat de Cullens verschillende probleempjes krijgen.

    Doen?
    Origineel?
    Titel?
    Waarschuwen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nou, als je dan telkens hetzelfde stukje uit al die POV's doet, word het wel saai ja. Als je een goede, krachtige verhaallijn eronder kan zetten zou ik het misschien lezen, maar dan echt een goed uitgedacht verloop van het verhaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Nou, als je dan telkens hetzelfde stukje uit al die POV's doet, word het wel saai ja. Als je een goede, krachtige verhaallijn eronder kan zetten zou ik het misschien lezen, maar dan echt een goed uitgedacht verloop van het verhaal.


    Dat zou ik ook zeggen, daar ben ik nog over aan het denken. Maar ook goed denken. Ik zet er later misschien ook andere P.O.Vs bij, van overige vampiers (Egyptenaren, Ieren, Roemenen, etc.) en van de Volturi. Misschien --> echt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Steeds het zelfde stukje lijkt me saai en heb het zelf ook ooit eens gedaan.
    Niet zo'n strak plan xD
    Als je er wel een leuk verhaal van maakt, lijkt het me wel leuk om te lezen.

    Ik weet helaas geen titel.
    Ow wacht, ik weet er misschien wel een.
    Little girls grow up ll Renesmee Carlie Cullen

    Of zo iets xD


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Het word die titel, :A. More reactions? (A)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben fan van de cullens dus ik zeg doen maar ik zou echt meer 1 pov in 'the spotlight' zetten en dan soms iemand anders er tussendoor
    Het is wel orgineel voor zover welke verhalen ik heb gelezen:$
    Titel... eh: My love story misschien?
    Ja mij wel waarschuwen als je het zo bedoeld:$

    xxx


    love your life and laugh everyday

    Doen, ook al is het niet erg origineel, ik bedoel: er zijn best veel Cullen storys


    "Promise not to forget."

    Als ik jouw was zou ik het doen.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Ja doe maar :D ik ben fan van twilight/cullen verhalen ;D


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Kan je wel doen, maar dan niet steeds hetzelfde stukje maar gewoon doorgaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    als ik jou was zou ik het GWN DOEN;)

    1107 schreef:
    Kan je wel doen, maar dan niet steeds hetzelfde stukje maar gewoon doorgaan.


    + als het maar niet de hele tijd over het inprenten met Jacob gaat.

    If yes, then do it ^^ (Maar reken niet op mij als lezer; ik lees geen Twilight)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Over dat doen en orgineel, ik ben het zegmaar eens met de meeste boven mij.
    En een titel, geen idee, en waarschuwen, nee dankje, ik lees geen twilight verhalen.

    Gewoon doen
    Laat je me weten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.