• Vinden jongens dunne meisjes mooier?
    Want dan wil ik wel graag dun zijn. Ik moet echt en vriendje nu.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Omdat twaalf hartstikke jong is? oO


    kijk, in principe is het niet raar dat je op je 12e al een vriendje hebt, dat kan best, maar ontmaagd op je 12e ?? dat gaat me iets te ver o.O

    Doncaster schreef:
    (...)
    Omdat twaalf hartstikke jong is? oO


    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?

    Maliker schreef:
    Wat maakt mijn leeftijd nou weer uit? Ik heb allang vriendjes gehad.
    Ik ben gewoon al heel lang single. Vind ik niet leuk meer.
    Ik ben al bijna 15 jaar lang single. Ik ga ook niet zeggen dat ik een vriendje MOET.
    Just saying.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Als je twaalf bent, vind ik 'allang' single wel meevallen --'


    Indeed, Imean ik ben 15 en nu nogsteeds singel. Een vriendje moet je niet nemen omdat je er een MOET, maar een jongen moet je gewoon tegen komen. En mensen moeten je nemen zoals je bent. Zo niet dan hebben ze pech. Ik heb ook lang gedacht dat ik niet goed genoeg was en dat ik dunner moest worden. Nu heb ik in de gaten dat, dat niet nodig is.
    En als je 12 bent hoef je, je daar niet zo veel zorgen over te maken ( ;


    Only those who listen can hear

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?

    Ik vind 14 nog steeds jong >.>


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ben al verder dan leeftijdgenoten. Waarom is het raar als je al ontmaagd bent op je 12e?


    Omdat je op je twaalfde zo'n belangrijke keuze nog niet kan maken en het onverstandig is om dan wel seks te hebben (naar mijn mening). Daarbij zul je die vriendjes misschien een weekje gehad hebben. Ik denk ook niet dat je op je twaalfde de gevoelens die bij seks horen al snapt, ik weet bijna wel zeker dat dat niet zo is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blameniall schreef:
    They like boobies and asses. Die heb je niet als je mager bent. :3


    BOOOOOOOBS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?


    Nee. 12 is gewoon een belachelijk lage leeftijd om sex te hebben. Sorry, persoonlijk vind ik het neit normaal om daar dan al mee bezig te zijn. ik dacht er nog niet eens aan toen ik die leeftijd had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    BOOOOOOOBS!

    Haha, amen_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?

    Nee. Je bent nog een kindje, en wil bij de volwassenen horen. +ik vind dat 16 een rijpe leeftijd is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?


    Nee, alles onder de 16 vind ik te jong.

    Colibre schreef:
    (...)
    Omdat jij helemaal niet verder bent dan leeftijdsgenoten. Dat je je kleedt als een 16-jarige terwijl je nog geen tekenen van vrouwelijke vormen vertoont, betekent niet dat je verder ontwikkeld bent. Je bent nog een kind. Daarom is het raar.


    Pff.. ik heb al vrouwelijkere vormen dan mijn zus van 16.
    En mijn moeder laat het toe. Dus waarom zou ik me dan gaan verstoppen in saaie kinderkleding?

    Ik weet niet eens of je weet wat een serieuze relatie inhoudt? Misschien moet je eens bedenken hoe je later op al die dingen terugkijkt... Als je later kinderen hebt (ocharme), vertel je ze dan ook: 'Ach, ga maar lekker neuken hoor, maar vóór zes uur thuis zijn!'??? Ik hoop het toch niet...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maliker schreef:
    (...)

    Ik was er allang aan toe hoor. Kom op. Als ik 2 jaar ouder was en ik had 2 maanden en vriendje en werdt toen ontmaagd is het dus normaler dan als ik 6 maanden en vriendje heb en op mijn 11e werd ontmaagd?


    Nee, ik vind dat je ouder wil zijn/lijken. 12 is gewoon jong. En ik vind dat 16 een mooie leeftijd is.


    Only those who listen can hear

    Maliker schreef:
    (...)

    Pff.. ik heb al vrouwelijkere vormen dan mijn zus van 16.
    En mijn moeder laat het toe. Dus waarom zou ik me dan gaan verstoppen in saaie kinderkleding?


    Omdat je nog een kind bent? :W

    Op die leeftijd kun je die gevoelens nog niet snappen.
    Mark my words, over een paar jaar heb je hier spijt van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.