• Wie weten er misschien een leuke paar schoenen voor mij? Ik heb namelijk steunzolen en heb 1 paar schoenen die echt goed zijn voor mijn voeten, de rest is allemaal slap of iets. haha. Anyway, wie weten er goede stevige schoenen voor mij maar die ook er ook leuk uitzien?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:35 ]


    <3

    Geen All Stars/Vans in ieder geval :'D
    Kan je niet ergens een goed/stevig, misschien wel iets duurder dan, paar laarzen kopen? Je moet vooral niet goedkope schoenen gaan kopen..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, kijk eens bij de makro.

    Kleurvolle gympen


    Firm believer of all that is magic

    Dr. Martens bieden zich aan, maar die vind je waarschijnlijk niet leuk aan je roze profiel te zien. c: Uggs zijn flut, gympen zijn flut. Of je moet echt een paar goede gympen hebben, maar dan zijn ze gelijk ook een stuk duurder. Laarzen?


    wth.

    Ik vind mijn uggs stevig, maar ja. De meeste mensen op Quizlet haten uggs :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik vind mijn uggs stevig, maar ja. De meeste mensen op Quizlet haten uggs :'D

    Uggs zijn superslecht voor je voeten ;p
    -ik heb ze zelf ook hoor maar verder haha-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Uggs zijn superslecht voor je voeten ;p
    -ik heb ze zelf ook hoor maar verder haha-


    Oh, ik merk geen verschil :'D. Ligt vast aan mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mayfly schreef:
    Dr. Martens bieden zich aan, maar die vind je waarschijnlijk niet leuk aan je roze profiel te zien. c: Uggs zijn flut, gympen zijn flut. Of je moet echt een paar goede gympen hebben, maar dan zijn ze gelijk ook een stuk duurder. Laarzen?

    Dr. Martens zijn erg stevig :'D En best nog wel leuk :Y) Of idd gewoon laarzen. Je hebt trouwens wel stevige schoenen van Converse, van die geveterde laarzen, zijn ook wel stevig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dr. Martens. Die zien er geweldig uit, maar als je een die-hard huppelkutje bent, moet je 't maar niet doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kijk eens voor het merk xsensible. Dat zijn hele goede schoenen en ze lopen hemels.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mayfly schreef:
    Dr. Martens bieden zich aan, maar die vind je waarschijnlijk niet leuk aan je roze profiel te zien. c: Uggs zijn flut, gympen zijn flut. Of je moet echt een paar goede gympen hebben, maar dan zijn ze gelijk ook een stuk duurder. Laarzen?


    Dat probleem heb ik dus. Ik denk dus dat ik opzoek ben naar een paar stevige sneakers, maar wel hele leuke zeg maar. I don't know.


    <3

    veterlaarsjes zijn stevig.


    Je hebt heel veel verschillende


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat ook, steunzolen. Nike's zijn ALTIJD stevig, en de zool kan eruit waardoor je ook geen last hebt van dat je voeten te krap zitten. Ik heb zelf ook Ugg's, maar doordat mijn voet schuin staat, gaan ze automatisch ook schuiner lopen. Met Nike heb ik dat niet (:


    To infinity and beyond •

    Colibre schreef:
    Dr. Martens. Die zien er geweldig uit, maar als je een die-hard huppelkutje bent, moet je 't maar niet doen.


    Niet echt mijn smaak nee. :$


    <3

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dr. Martens zijn erg stevig :'D En best nog wel leuk :Y) Of idd gewoon laarzen. Je hebt trouwens wel stevige schoenen van Converse, van die geveterde laarzen, zijn ook wel stevig.


    Ik wil een paar, maar m'n moeder vindt ze te duur en vindt dat ik al genoeg schoenen heb. D: Maar idd, ze zitten echt lekker en zijn stevig, heb ze gepast in zo'n winkel in Parijs vorig jaar. Zo leuk die dingen. _O_


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ik wil een paar, maar m'n moeder vindt ze te duur en vindt dat ik al genoeg schoenen heb. D: Maar idd, ze zitten echt lekker en zijn stevig, heb ze gepast in zo'n winkel in Parijs vorig jaar. Zo leuk die dingen. _O_

    Juaaa. Ik heb alleen maat 41 en dan ben ik bang dat ze heel groot uitvallen D:


    "I shut my eyes in order to see.'