• Ooh wat zou ik graag terug naar die stad willen. Het is bijna een jaar geleden dat ik de Big Ben, de London Eye en Westminster Abbey voor het eerst in het echt zag en er heeel dichtbij was. Wat mis ik die stad vréselijk. Zijn jullie al eens in London geweest?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben een half jaar geleden geweest en zou ook heel graag weer eens terug willen ;D


    Caution first, always.

    Sympathy schreef:
    Oke nu ben ik officeel jaloers! Ik wil ook zo graag echt naar London. En nee zoals je misschien al hebt gemerkt, ik ben nog nooit in London geweest en wat zou ik er graag naar toe willen gaan.

    Vraag aan je ouders. Misschien een idee; Ik heb het als cadeau gekregen voor mijn verjaardag.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    1107 schreef:
    Helaas niet, maar het staat hoog op mijn verlanglijstje!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben nog nooit naar Londen geweest en ik wil er zo graag naar toe.
    Nee we gaan weer naar Parijs...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Winterfell schreef:
    Ja D: Ik wil weer terug (no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben er wel eens heel dicht langsgereden toen we op vakantie waren in Engeland, maar toen zijn we niet echt in Londen geweest. Ik wil er wel heel graag nog een keer heen, en we gaan waarschijnlijk een keer een lang weekend, met het vliegtuig op en neer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Winterfell schreef:
    Ja D: Ik wil weer terug (no_chears)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Square schreef:
    Ik ben er wel eens heel dicht langsgereden toen we op vakantie waren in Engeland, maar toen zijn we niet echt in Londen geweest. Ik wil er wel heel graag nog een keer heen, en we gaan waarschijnlijk een keer een lang weekend, met het vliegtuig op en neer. :'D

    Ik was toen 4 dagen geweest.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik ben vorige week geweest met school en het was echt super : D
    in april gaan we nog een keer voor een dag :) ik kan niet wachten!!


    Music on, word off

    Ja, ik mis het ook zo erg. Het was echt geweldig...


    Life is hard and then we die

    Ja, met de klas. Iedereen waarmee ik sprak dacht dat ik van Engeland kwam omdat ik een raar accent heb. :'D


    We bring our sons up to get gunned down.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ik mis het ook zo erg. Het was echt geweldig...

    Ja idd! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga de 24e naar London..

    HAHA TAKE THAT BITCHES x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”