• Ik heb mijn moeder zo ver gekregen om de Hongerspelen te gaan lezen. Zei ze net:'Karli, weet je waar ik vannacht over gedroomd heb?' Ik zo:'Nee, hoezo?' 'De hongerspelen!' zei ze. Ik lag in een deuk :'D

    Dus, heeft je moeder ook al de Hongerspelen gelezen? Anders moet ze dat maar snel doen :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:27 ]


    I'd rather die than be famous.

    Kyou schreef:
    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mijn moeder heeft geen tijd voor boeken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik vond het best een saai boek xD


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Nee, ik heb die zelf ook nog niet gelezen. En eigelijk houdt mijn moeder niet van lezen, totaal niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha, ik weet niet of die van mij dat leuk zou vinden. :'D Ze heeft wel twilight gelezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn moeder niet, die vindt alle boeken die ik lees bij voorbaat al stom, omdat ze het fantasy-genre hebben =P Mijn zus heeft ze echter wel gelezen en vond ze meteen geweldig, hehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het boek zelf niet gelezen, misschien maar eens kopen als de film wordt gemaakt zodat de boek een ander kaft heeft.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik stond erop dat mijn vader hem ging lezen, aangezien hij mij Opgejaagd wild liet lezen. Nu wilt hij graag vlammen lezen, maar die hou ik voor hem verborgen (:


    To love is to destroy.

    Haha awesome :'D Ik ga mijn vader nu proberen over te halen, & als die hem uit heeft dan ga ik het bij mijn moeder proberen. x]
    Yes haha, ik heb mijn vader overgehaald. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:22 ]


    They were never in fact homeless