• Weet je wat ik vervelend vind? Als je een hoofdstuk leest van een story, maar het niks vin dus weg klikt. Maar dat je dan een GB krijgt van degene waarvan je dat hoofdstuk hebt gelezen en dat ze vragen wat je er van vond. Ik vind dat echt altijd vervelend.

    Wie vind dat ook? En wat is een ding wat jij vervelend vindt i.v.m. stories?

    Ja, of ze gaan kijken wie het allemaal gelezen heeft en dan krijg je een berichtje: 'He ik zag dat je mijn hoofdstuk hebt gelezen wil je ook mijn nieuwe story/gedicht/poll/weetikveelwatvooronzin ook lezen?'
    ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nog nooit gehad? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Woodcroft schreef:
    Nog nooit gehad? :'D


    Happy Birthday my Potter!

    Dat heb ik echt nog nooit gehad. (krul)


    wth.

    Ik schrijf meestal aardig maar dwingend dat ik er geen interesse in heb en dat ik dergelijke Reclame aangeef/ direct verwijder.


    To love is to destroy.

    Caine schreef:
    Ja, of ze gaan kijken wie het allemaal gelezen heeft en dan krijg je een berichtje: 'He ik zag dat je mijn hoofdstuk hebt gelezen wil je ook mijn nieuwe story/gedicht/poll/weetikveelwatvooronzin ook lezen?'
    ._.

    Ik heb dat wel eens vroeger gehad. Of ik reageer niet, en verwijder het bericht, of ik vertel ze eerlijk dat ik het verhaal vreselijk vind (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat lui die een fucked up beroerd verhaal schrijven aan 70 abo's ofzo komen en elke dag in die top staan. Dan denk ik; fuck this shit, m'n eigen story is beter :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Woodcroft schreef:
    Nog nooit gehad? :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik stuur dat wel eens. Maar het is niet echt dwingend zegmaar, maar meer aan ja mensen die een abo hadden op mijn story en veel hoofdstukken gelezen hadden en dan abo verwijderen. Dat wil ik gewoon graag weten waarom ze hun abo verwijderd hebben, niet als een dreiging maar ik ben gewoon nieuwsgierig zegmaar zodat ik weet waar ik de volgende keer op kan letten.


    <3

    Dat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mayfly schreef:
    Dat heb ik echt nog nooit gehad. (krul)


    As travars

    Woodcroft schreef:
    Nog nooit gehad? :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Woodcroft schreef:
    Nog nooit gehad? :'D

    Heb ik nog nooit gehad gelukkig. :'D