• Yeay ik ga een pluk van m'n haar een andere kleur geven. ;D
    En dat wil ik graag doen met een spoeling.
    Maarr... Ik heb wat vraagjes (voor de mensen die het weten);
    Hoelang blijft het ongeveer zitten? Kun je het zelf gemakkelijk doen? Kan het fout gaan? Tips? En wat zijn jullie ervaringen?:Y)

    En ja tuuurlijk kan het fout gaan :') Ik heb zelf donkerblond/lichtbruin haar van nature en nu is het bordeaux-ish and I LOVE it. Je moet gewoon goed kijken? Als je echt licht haar, zoals licht blond, dan is rood/bordeaux geen aanrader want dan kan het inderdaad oranje uitslaan & dat van dat ontkleuren moet helemaal niet? Mijn haar is ook niet groen uitgeslagen , lol :')
    + als je je haar blond laat verven/kleuren, ga dan niet in een zwembad zwemmen want dan is de kans wél groot dat je haar groen uitslaat. Ja, ik ken een aantal mensen die dat al hebben gehad.

    Mijn spoeling gaat er überhaupt nooit uit, heb ik het idee. En ik was mijn haar elke dag :'D
    Ligt echt aan de kleurspoeling die je koopt + aan je haar zelf (bij mij dan XD)

    Ik vind kleurspoeling fijner dan verf, het is beter voor je haar en het geeft minder troep/geeft niet af.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:37 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Mijn spoeling gaat er überhaupt nooit uit, heb ik het idee. En ik was mijn haar elke dag :'D

    Ligt echt aan de kleurspoeling die je koopt + aan je haar zelf (bij mij dan XD)

    Echt hé :') Bij mij is dat ook; ik krijg hooguit wat uitgroei en dan moet ik 'm bijkleuren maar that's it.

    Ameera schreef:
    (...)
    Echt hé :') Bij mij is dat ook; ik krijg hooguit wat uitgroei en dan moet ik 'm bijkleuren maar that's it.

    Dat heb ik dus ook (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Altair schreef:
    (...)
    Dus als ik rood wil moet ik oppassen dat het niet oranje wordt en ik moet mn haar ontkleuren?


    Als je voor rood moet ontkleuren dan heb ik het al die tijd verkeerd gedaan O_O
    -heb het al 5 keer rood geverfd of zo-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alleen ontkleuren als je een blond-tint wilt. :'D


    Your make-up is terrible

    Oké, maar ik wil dus echt een felle kleur. Ikzelf heb donkerblond/bruin haar. Kan ik gewoon een kleur erdoorheen doen, of?

    Assassin schreef:
    Alleen ontkleuren als je een blond-tint wilt. :'D


    ;D en als je naar heel wat blond maken bruin wilt;D moet je eerst je haren doen met iets wat rood tint heeft ;D

    Heeft iemand bij me in de klas gehad.. zo vaak blond, dus toen had haar haren geen pigment meer, toen wou ze het bruin doen en werd dat groen ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Altair schreef:
    Oké, maar ik wil dus echt een felle kleur. Ikzelf heb donkerblond/bruin haar. Kan ik gewoon een kleur erdoorheen doen, of?

    Aan welke kleur zat je dan te denken?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Midna schreef:
    (...)

    ;D en als je naar heel wat blond maken bruin wilt;D moet je eerst je haren doen met iets wat rood tint heeft ;D

    Heeft iemand bij me in de klas gehad.. zo vaak blond, dus toen had haar haren geen pigment meer, toen wou ze het bruin doen en werd dat groen ;$


    haha ja, dus van blond of naar blond en volgens mij vooral met spoelingen, met echte verf heb je niet zo snel last van groen uitslaaaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    haha ja, dus van blond of naar blond en volgens mij vooral met spoelingen, met echte verf heb je niet zo snel last van groen uitslaaaan.


    Dan moet je er ketchup op doen, dat werkt echt!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    haha ja, dus van blond of naar blond en volgens mij vooral met spoelingen, met echte verf heb je niet zo snel last van groen uitslaaaan.


    Ik weet niet, heb alleen ervaring met rood verf.. en van de rest beetje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kyou schreef:
    (...)
    Aan welke kleur zat je dan te denken?

    Paars of rood, maar dat weet ik nog niet zo zeker.
    En met paars of rood bedoel ik dus ook echt fel.

    Altair schreef:
    (...)
    Paars of rood, maar dat weet ik nog niet zo zeker.
    En met paars of rood bedoel ik dus ook echt fel.

    Je haar donkerder verven is makkelijker dan lichter. Dat zou je dus gewoon kunnen doen. Je kunt ook altijd bij de drogist vragen over haarspoeling. Die weten er meer van. Daar had ik het toen ook gevraagd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Basecca schreef:
    (...)

    Dan moet je er ketchup op doen, dat werkt echt!

    Ketchup is om de rood tinten eruit te halen, niet groen ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.