• Ik en Amber(Lefebvre), Nore (Blueblooden Maartje (Sinasappel)zijn vandaag naar Destine @013 geweest en het was gewoon Awesome. Na de optredens was iedereen (dus ook de bands) voor in de hal en kon je handtekeningen krijgen, foto's, spullen etc. En Tom (Bassist van Destine) kwam zo aanlopen. En hij zei: 'jij bent sexy' Ik had zoiets van: 'Whut, het zal wel' En ik ging verder met handtekeningen vragen. Even later had ik handtekeningen van iedereen alleen nog niet van Tom. Dus ik ging daar zo staan voor een handtekening. En hij zo van: 'Eej jij gaat naar de zelfde kapper als ik' (Ik heb de rechter kan van mijn haar kort geschoren en hij ook.) Ik had een gesprek met hem, Tom zo van: 'Hoe oud ben jij? '15...' 'Serieus? Hmm jammer, dan moet ik nog 3 jaar wachten' En toen pakte hij mijn kin vast. Tijdens de foto lag zijn hand op mijn onderrug/kont. Ik moet over 3 jaar nog eens langskomen, want dan was het legaal...

    Dus om een lang verhaal kort te maken, ik hoop voor hem dat hij aangeschoten/dronken was....x'D

    Maarja, iemand anders nog iets meegemaakt waarvan je denkt... 'whuuut?' O_O

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:04 ]


    Only those who listen can hear

    ja eigenlijk wel een beetje ik werd in 1dag gevraagd door 2jongens o.o ik zei nee :'D.


    Shoganai i ne~

    Euhm.. niet echt.
    Maar zoiets moet je niet als een 'whuuuut?' opvatten maar als een compliment :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Euhm.. niet echt.
    Maar zoiets moet je niet als een 'whuuuut?' opvatten maar als een compliment :Y)


    Ja oké, maar het was gewoon echt weird... Vind ik dan :'3


    Only those who listen can hear

    Oh damn, wat een egogast. Ik mag die kerel nu al niet. Waarom denken bandgasten dat ze alles bij meiden kunnen maken omdat ze fucking muziek op een instrumentje maken?
    Zou hij es bij mij moeten maken, dan kreeg hij er een te pakken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha. Go Kimberlee _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het heel bijzonder vinden maar ik had laatst dus ook een whuuuut? moment alleen was die van mij helaas negatief maar ik heb mijn hart gelucht:)


    Physics is awesome

    YEAH. ik vroeg op twitter of je een verslag wou plaatsen :'). & JEALOUS, damn. Ik wou dat ik kon gaan.. ik baal echt, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    C18 schreef:
    Oh damn, wat een egogast. Ik mag die kerel nu al niet. Waarom denken bandgasten dat ze alles bij meiden kunnen maken omdat ze fucking muziek op een instrumentje maken?
    Zou hij es bij mij moeten maken, dan kreeg hij er een te pakken.


    Ik mag zulke mensen ook niet. Tom en Laurens vallen opzich nog wel mee volgens mij. Alleen Hubrecht heeft echt een te groot ego --'


    Only those who listen can hear

    Ik zou waarschijnlijk echt zoiets hebben van: mieter op, foute gast! Denkt ie zeker dat hij alles kan maken omdat hij in een band speelt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat vind ik altijd zo vies, bah.


    Your make-up is terrible

    C18 schreef:
    Oh damn, wat een egogast. Ik mag die kerel nu al niet. Waarom denken bandgasten dat ze alles bij meiden kunnen maken omdat ze fucking muziek op een instrumentje maken?
    Zou hij es bij mij moeten maken, dan kreeg hij er een te pakken.


    I agree.
    Dat had ik ook toen ik met mn zus en een vriendin van haar naar Young the Giant ging. Die gitarist daarvan kwam na de show naar die vriendin van mn zus toe, ging met haar flirten en stond een paar minuten later vol met haar te zoenen en wilde haar "mee backstage" nemen :/ Wij hebben haar daar weggetrokken en zijn toen snel naar huis gegaan.
    Maar dat was mijn wut moment lol :')


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    I agree.
    Dat had ik ook toen ik met mn zus en een vriendin van haar naar Young the Giant ging. Die gitarist daarvan kwam na de show naar die vriendin van mn zus toe, ging met haar flirten en stond een paar minuten later vol met haar te zoenen en wilde haar "mee backstage" nemen :/ Wij hebben haar daar weggetrokken en zijn toen snel naar huis gegaan.
    Maar dat was mijn wut moment lol :')


    Dat is echt gewoon 'Ik ben een ster en ik kan alles maken' :'3
    Mijn nicht die er bij was had echt zoiets van.. okee dan, lol


    Only those who listen can hear

    Assassin schreef:
    Dat vind ik altijd zo vies, bah.


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind die Tom zo eng, hè. En hij is echt enorm egoïstisch.
    Maar wel leuk dat het leuk was :3


    Destroy what destroys you.

    Ja; toen wij een mosh begonnen tijdens Destine en niemand mee wilde doen, en zelfs bang was voor ons :'D Dat faalde echt hard. Uiteindelijk waren er wel een paar gasten die mee wilden doen, dat was wel chill. En ik had ook een wtf momentje toen ik mijn schoen kwijt raakte. En oh de vorige keer bij Destine toen Laurens mijn oog open hield voor een foto omdat ik ze de vorige keer dicht had. Dat deed pijn


    Everything means nothing, if I ain't got you.