• Ik heb rollen nodig voor een Jason McCann story, die ik wil schrijven.
    De rollen die ik nodig heb bestaan uit slaafjes, die voor Jason en zijn broer zullen werken, afhankelijk van hun karakter zullen er dingen met hun gebeuren. Ik heb vier rollen nodig (meer gaat misschien ook nog wel, maar de eerste vier zitten er sowieso in)
    Ook heb ik nog wat informatie voor een paar (2, extra mag natuurlijk altijd) jongens nodig, die ook badboys zullen zijn. Alvast bedankt! ;D
    Wat ik nodig heb (slaafjes):

    Voor en achternaam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 tot 18):
    Uiterlijk (foto):
    Karakter (graag in ieder geval: of het een braaf of lastig slaafje is, is belangrijk voor hun verdere leven bij Jason en zijn broer):
    Extra (maakt niet uit wat):


    Wat ik nodig heb (jongens) hier heb ik al namen voor:
    Leeftijd: (Vanaf 16 tot 20):
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Extra (maakt niet uit wat):

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 10:51 ]


    And you made me love a little less.

    Voor en achternaam: Ashley Chance.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk:


    Karakter: Ashley is een lastig slaafje. Ze zal niet snel doen wat haar gevraagd wordt. Ashley wil altijd gelijk hebben en als ze dat niet krijgt wordt ze driftig.
    Extra: Houdt wel van een feestje. #WinkWink

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 9:31 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Wat voor soort slaafje is het eigenlijk? ;p


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Wat voor soort slaafje is het eigenlijk? ;p


    Een slaafje voor Jason McCann en zijn broer ;p
    Ze lopen gewoon over straat en dan pikken hun die meisjes daar vandaan


    And you made me love a little less.

    Een seksslaaf ofso? Of zo'n slaaf die alles voor hun doet?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Een seksslaaf ofso? Of zo'n slaaf die alles voor hun doet?


    Beetje van allebei ;p


    And you made me love a little less.

    Voor en achternaam: Milly-Rose Livingstone.
    Leeftijd: Ze is 16 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Karakter: Milly-Rose is zo'n heel lastig slaafje. Ze luistert niet graag naar wat anderen haar opdragen en doet het liefst wat ze zelf wilt. Natuurlijk komt ze daardoor weleens in de problemen, maar luisteren zal ze echt nooit. Tenzij je haar chanteert, bijvoorbeeld door te zeggen dat je haar vrienden of familie pijn gaat doen, dan zal ze echt álles voor je doen. Ze wilt namelijk niet dat iemand haar vrienden of familie pijn gaat doen.
    Extra (maakt niet uit wat): -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 15:53 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Voor en achternaam: Layla Fall
    Leeftijd: 14/15
    Uiterlijk (foto):


    Karakter: Ze is heel naïef en is bang om zich te verzetten (ze is dus braaf) Vooral als het over haar vrienden gaat is ze heel gevoelig want haar vrienden zijn haar alles aangezien haar ouders al jaren ruzie hebben, iedere avond weer in de keuken, en haar daarvan de schuld geven.
    Extra (maakt niet uit wat): ~

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:13 ]

    Voor en achternaam: Amy Devone
    Leeftijd: (Vanaf 14 tot 18): 17
    Uiterlijk (foto):


    Karakter : Amy is een makkelijk slaafje, ze houdt er van om jongens te versieren en is erg rustig, ze is erg spontaan en een echte bitch, ze kan erg behulpzaam zijn als ze dit wilt.
    Ze wilt alles doen voor Jason, maar ze doet minder voor zijn broer.
    Extra (maakt niet uit wat): Amy komt uit een rijk gezin waar ze weinig aandacht kreeg.
    Het gezin bestond uit haar vader James een zakenman haar moeder Jane een huisvrouw, haar 14 jarige broertje Harrison en haar zusje Emily van 15

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:25 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Leeftijd: (Vanaf 16 tot 20): 18
    Uiterlijk (foto): Klik voor foto
    Karakter: Hij is wat je noemt hebberig. Hij krijgt altijd alles wat hij wilt ook al moet hij daarvoor geweld gebruiken. Als hij een meisje wilt scoren lukt het altijd. Hij neemt ze vaak mee naar huis, ookal willen ze dat niet. Meisjes gaan meestal mee naar zijn huis omdat hij hun alle aandacht geeft. Vaak krijgt hij ruzies met andere jongens. Hij wint dat ook vaak want hij doet ook aan kickboksen. Verder is hij meestal chagerijnig, wat je niet van hem verwacht. Voor diegene die hem dierbaar zijn doet hij rustig.
    Extra (maakt niet uit wat): -


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Naam: Valentina Jacobs
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: http://images.indyposted.com/wp-content/uploads/2010/10/blonde-model.jpg
    Karakter: Ze is heel gevoelig, en Ze is al heel lang smoorverliefd op haar baas Jacob, hoewel hij haarmishandeld. Ze is wel heel bang voor zijn broer. Ze is ook heel gewillig, en ze heeft ook humor

    Extra: haar grootst droom is dat Jason ook verliefd op haar is, en ze wil heel graag een kind van hem.

    Ps. Ik hoop heeel erg dat dit karakter in je verhaal komt!!!


    Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in.

    Als je je verhaal begint, hoe heet hij dan? Dan kan ik hem opzoeken


    Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in.

    BellAnn schreef:
    Als je je verhaal begint, hoe heet hij dan? Dan kan ik hem opzoeken

    Waarschijnlijk: How to love - Jason McCann
    Maar ik zal hier waarschijnlijk ook nog een linkje plaatsen, als de story op Q staat (:


    And you made me love a little less.

    Wil je dit verhaal snel beginnen? Ik zit elke dag te kijken of je hem al hebt gemaakt hihi
    Ik kijk ernaar uit!


    Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in.

    BellAnn schreef:
    Wil je dit verhaal snel beginnen? Ik zit elke dag te kijken of je hem al hebt gemaakt hihi
    Ik kijk ernaar uit!

    Haha, ik ga mijn best doen, maar ik weet niet hoe snel ik 'm af heb en op Q kan plaatsen. Met school enzo.. Maar ik doe mijn best! ;D


    And you made me love a little less.