• Ik heb zojuist een poging gedaan om de kamer van mijn neef op te ruimen maar mijn pogingen zijn mislukt. Mijn tante komt net uit het ziekenhuis dus ik geef haar een beetje steun in het huishouden. Maar mijn neef maakt me dat onmogelijk.

    Het enige wat hij doet is pils drinken en op zijn playstation 2 spelen.

    Niet dat hij denkt van zal ik eens helpen nee hoor.

    Maargoed om dit topic nuttig te houden waar erger jij je aan op dit moment?

    Altair schreef:
    ..Jij ruimt de kamer op van je neef die bier zit te drinken en op de ps2 zit te spelen?
    Kom op zeg, hoe stom.

    Ik ben een verhaal aan het schrijven btw.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik zou voor zijn neus iets dierbaars in de vuilbak gooien. Zoals een game ofzo in zijn geval.
    "Jah, als jij me niet helpt, weet ik niet wat ik wel of niet mag weggooien." :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nieuw stappenplan :'D.
    -Gooi die playstation in de prullenbak.
    -Daarna zijn bier.
    - Geef heb schoonmaak doekjes en tada :'D.


    Shoganai i ne~

    Dat mijn papa zijn 80's cd heeft teruggevonden & dat ik nu heel de dag door naar steeds dezelfde muziek moet luisteren ;o


    All I need is one'

    Oke, daar zou ik niet eens aan beginnen. Laat het hem mooi zelf doen. Oké wel aardig tegenover je tante trouwens.
    Ik irriteer me aan de discussie tussen mijn ouders en mijn broer (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    AppleCider schreef:
    Nieuw stappenplan :'D.
    -Gooi die playstation in de prullenbak.
    -Daarna zijn bier.
    - Geef heb schoonmaak doekjes en tada :'D.



    Nou dan krijgikeen vuist in mijn gezicht.

    En hij heeft zijn vuile sokken in de wasmand gedaan!

    -wonder-

    Beastcrash schreef:
    Ik zou echt nooit de kamer van mijn neef opruimen, maar goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wtf? Wie heeft nou nog een playstation 2?


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is zijn kamer, ik zou het hem gewoon laten doen. Ik ga ook echt niet de kamer van mijn broertje ofzo opruimen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Weet je wat jij moet doen schat? Verkoop hem een enorme klap, gooi die ps2 uit het raam en sleur hem zijn kamer binnen. Sluit hem op, en zeg de volgende woorden 'Als je waagt om die fucking kamer uit te lopen steek ik het huis in brand.' Maar het is wel aardig dat je je tante wil helpen, maar dat kan je dan beter op een andere manier doen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDash schreef:
    Wtf? Wie heeft nou nog een playstation 2?


    WHAHAHAHAH, mijn neefje. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou gewoon die stekker uittrekken en hem naar boven sturen. Ik ben nu aan het schrijven, ik erger me aan mijn neef die mijn kamer aan het overhoop gooien is maar die gaat'ie toch lekker opruimen hoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik? Mezelf, dat ik niet op gang kom met leren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op dit moment erger ik me aan het feit dat mijn vriendin geen ene moeite doet om met mij te praten, ookal hebben we geen ruzie.

    Scandal schreef:
    Ik zou voor zijn neus iets dierbaars in de vuilbak gooien. Zoals een game ofzo in zijn geval.
    "Jah, als jij me niet helpt, weet ik niet wat ik wel of niet mag weggooien." :Y)


    _O_