• Ik ga mijn boek 'Jongens huilen niet' binnenkort uitgeven, en ik vroeg me af of er mensen zijn onder jullie die als eens een boek uitgegeven hebben? Of misschien mensen die dat willen doen? Vertel er eens wat over.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik zou het wel willen, maar ik weet echt niet waar ik een goede uitgever kan vinden enzo..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil het misschien ooit wel, maar nu hoeft het van mij nog niet. Ik heb nog veel te leren. En ik wil dat mijn eerste boek wel een goed boek is. Ik blijf nog lekker even oefenen. :Y)
    Ik beleef veel plezier aan schrijven en daar doe ik het voor. Als er ooit een resultaat is wat ik gepubliceerd zou willen zien, stuur ik het zeker op. (:

    Veel succes trouwens!


    I can't even think straight.

    Caine schreef:
    Nee, want ik vind dat je echt goed genoeg moet zijn voor een boek. Daarbij is het héél moeilijk om een goede uitgever te vinden die je boek ook meteen wilt uitgeven. Daarom doe ik nog niets met mijn verhalen, ik ben nog lang niet goed genoeg. (:
    Maar als jij het graag wilt: Succes (:


    comfort in c h a o s

    Ik geef binnenkort m'n eerste gedichtenbundel uit. Ik zou dit eerst bij een bepaalde uitgever doen, maar dat contract stond m'n ouders niet aan, dus ben ik gewoon naar een heel klein uitgeverijtje in de buurt gegaan en als ik helemaal klaar ben stuur ik alles samengesteld daar naartoe en gaan ze 't drukken ^^
    En het lijkt me echt heel leuk om zo'n exemplaar van jezelf vast te hebben, het is wat werk en je moet er wel op voorbereiden dat je afgewezen kan worden, maar als je hard oefent en er voor gaat kan het je wel lukken, dus veel succes! =D


    “Love is a contradiction.”

    Cocktails schreef:
    Ik geef binnenkort m'n eerste gedichtenbundel uit. Ik zou dit eerst bij een bepaalde uitgever doen, maar dat contract stond m'n ouders niet aan, dus ben ik gewoon naar een heel klein uitgeverijtje in de buurt gegaan en als ik helemaal klaar ben stuur ik alles samengesteld daar naartoe en gaan ze 't drukken ^^
    En het lijkt me echt heel leuk om zo'n exemplaar van jezelf vast te hebben, het is wat werk en je moet er wel op voorbereiden dat je afgewezen kan worden, maar als je hard oefent en er voor gaat kan het je wel lukken, dus veel succes! =D

    Onwijs gaaf! :Y)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 11:08 ]


    I can't even think straight.

    Wauw, ik zou wel willen. En proberen kan nooit kwaad, toch?
    En weet je? Je moet niet bang zijn afgewezen te worden. J.K. Rowling is eerst ook 12 keer afgewezen voor ze een uitgeverij voor Harry Potter had kunnen vinden :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Altair schreef:
    (...)
    Awesome dat je gewoon al een boek hebt uitgegeven! Kreeg je daar geld voor?


    Nog steeds ^^ ik heb er oa mijn ipod touch en een Dior Gloss van gekocht (:


    To love is to destroy.

    Parachutes schreef:
    Ik zou het wel willen, maar ik weet echt niet waar ik een goede uitgever kan vinden enzo..


    Free Musketiers is een goede.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Cocktails schreef:
    Ik geef binnenkort m'n eerste gedichtenbundel uit. Ik zou dit eerst bij een bepaalde uitgever doen, maar dat contract stond m'n ouders niet aan, dus ben ik gewoon naar een heel klein uitgeverijtje in de buurt gegaan en als ik helemaal klaar ben stuur ik alles samengesteld daar naartoe en gaan ze 't drukken ^^
    En het lijkt me echt heel leuk om zo'n exemplaar van jezelf vast te hebben, het is wat werk en je moet er wel op voorbereiden dat je afgewezen kan worden, maar als je hard oefent en er voor gaat kan het je wel lukken, dus veel succes! =D


    Ja, zo'n eigen exemplaar vasthouden is als een soort droom he? Haha. Dankje en jij ook veel succes!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Seam schreef:
    (...)

    Nog steeds ^^ ik heb er oa mijn ipod touch en een Dior Gloss van gekocht (:


    Dat wil ik ook. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Seam schreef:
    (...)

    Nog steeds ^^ ik heb er oa mijn ipod touch en een Dior Gloss van gekocht (:

    Wauw, verdien je daar echt zo veel mee? O:

    Altair schreef:
    (...)
    Wauw, verdien je daar echt zo veel mee? O:


    Ik wel -ego. Nee, als je verhaal mensen aanspreekt, dan moet je een heel eind kunnen komen. Ik heb ook heel veel geluk dat mijn hele familie me support, anders was het nooit gelukt. Maar ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen, tenminste niet voor mijn dertigste ofzo :'D


    To love is to destroy.

    Seam schreef:
    (...)

    Ik wel -ego. Nee, als je verhaal mensen aanspreekt, dan moet je een heel eind kunnen komen. Ik heb ook heel veel geluk dat mijn hele familie me support, anders was het nooit gelukt. Maar ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen, tenminste niet voor mijn dertigste ofzo :'D

    O Oké. Maar waarom wil je het nu niet doen dan? Is het zo veel werk?

    Ik ga niet iets uitgeven denk ik.. Misschien als ik ouder ben maar dat zie ik dan wel weer. In ieder geval heel veel succes!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als ik ooit iets schrijf met als doel om het ook echt uit te gaan geven, wil ik dat het ook echt goed is, dus ga ik daar toch nog een hele tijd mee wachten. En in de tussentijd oefenen hé =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]