• Ik ga mijn boek 'Jongens huilen niet' binnenkort uitgeven, en ik vroeg me af of er mensen zijn onder jullie die als eens een boek uitgegeven hebben? Of misschien mensen die dat willen doen? Vertel er eens wat over.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik wil een boek uitgeven ja, maar ten eerste kost het veel tijd om een boek te schrijven. Dan moet je daarna uitgevers vinden die het manuscript willen uitgeven, en dat is gewoon zwaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik wil een boek uitgeven ja, maar ten eerste kost het veel tijd om een boek te schrijven. Dan moet je daarna uitgevers vinden die het manuscript willen uitgeven, en dat is gewoon zwaar.


    Free Musketiers is een goede en makkelijke uitgever. Maar ja, je moet wel tijd en motivatie hebben om een goed en sterk verhaal neer te kunnen zetten, iets wat veel van ons jammer genoeg niet hebben. Ik heb er ook wel last van, maar met dit boek zit het op de één of andere manier anders; dit verhaal vloeit gewoon uit mijn handen. Veel sterke ermee trouwens!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 1:07 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nee, want ik vind dat je echt goed genoeg moet zijn voor een boek. Daarbij is het héél moeilijk om een goede uitgever te vinden die je boek ook meteen wilt uitgeven. Daarom doe ik nog niets met mijn verhalen, ik ben nog lang niet goed genoeg. (:
    Maar als jij het graag wilt: Succes (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Nee, want ik vind dat je echt goed genoeg moet zijn voor een boek. Daarbij is het héél moeilijk om een goede uitgever te vinden die je boek ook meteen wilt uitgeven. Daarom doe ik nog niets met mijn verhalen, ik ben nog lang niet goed genoeg. (:
    Maar als jij het graag wilt: Succes (:


    Je hebt gelijk; het baad veel oefening, zelfs al heb je talent. Als je talent hebt en oefent, moet je er kunnen komen, zolang je maar in jezelf gelooft. Maar als je dat niet zou willen kan ik me dat enigszins voorstellen. Schrijven kan natuurlijk ook gewoon een leuke hobby zijn. Bedankt, jij ook succes!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk; het baad veel oefening, zelfs al heb je talent. Als je talent hebt en oefent, moet je er kunnen komen, zolang je maar in jezelf gelooft. Maar als je dat niet zou willen kan ik me dat enigszins voorstellen. Schrijven kan natuurlijk ook gewoon een leuke hobby zijn. Bedankt, jij ook succes!


    Precies en ik hou het voorlopig nog maar als hobby :'D
    Laat je weten hoe het verder loopt? Zo wel tof zijn als jouw boek ineens in de bieb ligt bij ons 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Nee, want ik vind dat je echt goed genoeg moet zijn voor een boek. Daarbij is het héél moeilijk om een goede uitgever te vinden die je boek ook meteen wilt uitgeven. Daarom doe ik nog niets met mijn verhalen, ik ben nog lang niet goed genoeg. (:
    Maar als jij het graag wilt: Succes (:

    Ik heb een boek uitgegeven *O* Heel veel werk, maar de reacties zijn superleuk en ik heb er al wat bekende Nederlandse schrijvers door ontmoet :3


    To love is to destroy.

    Seam schreef:
    Ik heb een boek uitgegeven *O* Heel veel werk, maar de reacties zijn superleuk en ik heb er al wat bekende Nederlandse schrijvers door ontmoet :3

    Echt? Hoe heet die?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Echt? Hoe heet die?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Caine schreef:
    (...)

    Precies en ik hou het voorlopig nog maar als hobby :'D
    Laat je weten hoe het verder loopt? Zo wel tof zijn als jouw boek ineens in de bieb ligt bij ons 8D


    Oeh, ik zal het zeker laten weten dan. Haha bedankt. (: <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Cool :) véél succes


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil dat ook wel doen, maar meestal ben ik op pagina 20 waarna ik mijn story weer stom vind en alles verwijder...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dudley schreef:
    (...)
    Echt? Hoe heet die?


    De Elementenmeesters (wbw) Destijds was ik nog helemaal gek van Avatar. Maar ik raad je hem niet aan (:


    To love is to destroy.

    Seam schreef:
    (...)

    De Elementenmeesters (wbw) Destijds was ik nog helemaal gek van Avatar. Maar ik raad je hem niet aan (:

    Awesome dat je gewoon al een boek hebt uitgegeven! Kreeg je daar geld voor?

    Ah, veel succes. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'