• Twee dezelfde liedjes, Girls' Generation (SNSD) was eerder, maar 't is volgens mij geen plagiaat ofzo.



    Welke vind jij 't beste?

    Persoonlijk vind ik die van Girls' Generation het best, maar dat is meer omdat ik Demis stem niet zo fijn vind. Voor de rest ben ik neutraal, want het is uiteindelijk hetzelfde liedje. Wel andere tekst, maar beide mooi.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind zowel die van SNSD als die van Demi leuk eigenlijk xD Maar ondanks dat ik een kpopfan ben, ben ik ook fan van Demi:"D Dus daar kan het ook mee te maken hebben xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Sorry, maar ik vind die van Demi is 101% beter.
    Maar dat is ook omdat ik bij die eerste de tekst niet kan verstaan en ik fan ben van Demi!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:43 ]

    Ik vind eigenlijk die van Demi leuker (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Die van Demi. Zeker weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, dat is ook zo met Run devil run, SNSD was eerder en Ke$sha heeft hem toen gecoverd. Ik vind het origineel beter van beiden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Uch, sorry; ik ben echt geen fan van Demi. Ik vind der ook echt helemaaaál niks. Die van SNSD is gewoon vele malen beter. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die van Demi is tienduizend keer beter. Maar dat komt grotendeels denk ik omdat ik een Lovatic ben dus.. hmm

    NOOO! Hoe kunnen jullie niet voor SNSD zijn?!!!
    Ik vind SNSD gewoon beter, omdat het liedje beter bij hun stemmen past en hun zachter zingen (wat beter past bij het liedje)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind die van SNSD beter omdat ik Demi's stem echt niet mooi vind. c:


    comfort in c h a o s

    NarutoPerv schreef:
    Ik vind zowel die van SNSD als die van Demi leuk eigenlijk xD Maar ondanks dat ik een kpopfan ben, ben ik ook fan van Demi:"D Dus daar kan het ook mee te maken hebben xD


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~