• They light up our world like nobody else.
    What makes you beautiful.. covered by BOYCE AVENUE





    Thanks to One Direction I met some amazing people. Never thought I would meet amazing girls like you on the internet.. I just wanna say that I love you all.


    What's so bad about being different?

    SANNEEEEE <33


    Some things are changing too much.

    aberforth schreef:
    (...)
    IK BEN LENA. HOOOOI. (:


    I'M LIANNE(: aka NiallsFood.. ahah


    What's so bad about being different?

    faaal dubbelpost

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:01 ]


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Wat is er? <3
    bij de voetbal was ik dus soort van gaan hyperventileren, en ik heb dat dus echt nog nooit gehad, maar ik kreeg dus echt gewoon geen adem en het was zo eng, dus nu ben ik echt bang dat ik dat vaker ga krijgen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    aberforth schreef:
    you know you're a directioner when you can't decide who your favourite member is. hallo, dudes, ik ben al maanden fan van 1d, maar ik hier nog nooit iets gepost. shame on me. (: dus eh HOOOOOI. (:

    Woeesh.
    ik ben Joëlla


    Some things are changing too much.

    HAHAHAHAHHAHA.
    Lianne heeft dubbelpost.
    sorry, dat was echt dom xdd


    Some things are changing too much.

    WHAHAH, DAAR IS DIE GENIALE RECLAME WEER <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    HAHAHAHAHHAHA.
    Lianne heeft dubbelpost.
    sorry, dat was echt dom xdd


    ik ben gewoon en beetje falend bezigxD
    ahahahaha


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    (...)bij de voetbal was ik dus soort van gaan hyperventileren, en ik heb dat dus echt nog nooit gehad, maar ik kreeg dus echt gewoon geen adem en het was zo eng, dus nu ben ik echt bang dat ik dat vaker ga krijgen...


    Oh ja daar heb je ergens wel gelijk, maar misschien kwam het gewoon omdat je al een match had gespeeld? (;


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Oh ja daar heb je ergens wel gelijk, maar misschien kwam het gewoon omdat je al een match had gespeeld? (;
    ja ik had daar een helft gespeeld, en ik zou dan met dit team ook een helft mee moeten spelen, maar ik speelde vol in de zon, moest best veel rennen en ik kreeg zo een beuk van een 348938534 x zo dik wijf als mij dus toen viel ik, toen ging ik weer rennen en toen kon ik niet meer ademen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    ik ben gewoon en beetje falend bezigxD
    ahahahaha

    Hahaha.


    Some things are changing too much.



    OMFG SO FREAKING ADORABLE.
    hihi


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    (...)ja ik had daar een helft gespeeld, en ik zou dan met dit team ook een helft mee moeten spelen, maar ik speelde vol in de zon, moest best veel rennen en ik kreeg zo een beuk van een 348938534 x zo dik wijf als mij dus toen viel ik, toen ging ik weer rennen en toen kon ik niet meer ademen.


    ow en gaat het nu wel terug goed voor de volle 100% ?


    i'm broken, do you hear me.

    HOI LIEVERDS, IK BEN ER WEER *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KATO<3


    What's so bad about being different?