• They light up our world like nobody else.
    What makes you beautiful.. covered by BOYCE AVENUE





    Thanks to One Direction I met some amazing people. Never thought I would meet amazing girls like you on the internet.. I just wanna say that I love you all.


    What's so bad about being different?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    What's so bad about being different?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ben eten schatjes<3
    tot straks.


    What's so bad about being different?

    EETSMAKELIJK <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DAG LIANNE.
    eetsmakelijk xx


    Some things are changing too much.

    Smakelijk Lianne <3333


    i'm broken, do you hear me.

    EETSMAKELIJK LIANNE <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oke, welk lichaamsdeel van Zayn gingen ze nou op twitter plaatsen als ze genoeg geld binnen kregen???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Eigenlijk zijn ze gewoon bij capital omdat ze veel fans hebben en ze geld moeten bijelkaar krijgen precies xd hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Bradford schreef:
    oke, welk lichaamsdeel van Zayn gingen ze nou op twitter plaatsen als ze genoeg geld binnen kregen???


    nu staat zijn schouder er op volgens mij


    i'm broken, do you hear me.

    we krijgen dit te zien.
    alleen dan helemaal


    Some things are changing too much.

    Zo, haha, ik kom ook even wat posten wat me wel opviel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb zo in mijn ping-naam staan; never forget 5 october <3 en zo een jongen uit mijn team riep zo door de kleedkamer; NEVER FORGET 5 OCTOBER, en ik wist gelijk dat het over dat van mij ging, dus ik zo; NOUUUU. en toen gingen die andere mensen zeggen; wat was er 5 oktober enzo. zegt hij; ja een optreden van een gay boyband. ik zo; HUN ZIJN NIET GAY, toen zei iemand anders; ja het zijn net Justin Bieber's ik zo; NEE DAT ZIJN ZE NIET. toen zei hij; jawel ook met die liedjes; THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL zong hij hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet van die zeur hier even naar de winkel.
    tot straks lieverds xx


    Some things are changing too much.