• Sorry hoor maar waarom schiet niemand te hulp!

    Vooral bij dat laatste flimpje.

    Het zijn verdomme jongens die dit filmen!

    Ik als meisje van 1.53 zou nog te hulp schieten.

    En ik weet zeker dat de jongens die ik ken dat ook zouden doen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 8:41 ]



    Vervolg!

    Wtf. dat eerste filmpje O_o -kijkt geschokt-

    Ik zou niet helpen als het zo'n man was als in dat 1ste filmpje, misschien trekt hij wel een mes tevoorschijn en dan ga ik heel egoïstisch doen, maar dan heb ik liever dat ik niet help en veilig ben, dan wel help en misschien wel in elkaar geramd word.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    O.O


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hier wordt ik best wel bang van, vooral die eerste o.O Ik moet elke dag dik 2 uur met de trein. Maar in dat eerste filmpje zou ik zoals dat meisje nooit weg lopen, wie weet wat hij bij zich heeft en je kan pakken.

    En wat laf van die mensen die het hebben gefilmd. Ze moesten haar juist helpen. En btw dan zeggen ze dat jongeren een grote mond hebben ><'' Dt is een typisch voorbeeld van Hangouderen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oh my god, ben ik even blij dat ik niet zo vaak met de trein ga :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    omg, ik moet elke dag met de trein gelukkig gebeurt dit niet bij mij.
    ik zou echt niet weten wat ik moest doen.
    Bij die 2e zou ik teruglopen en terug schoppen en wegrennen AHHAHAxd

    Niemand schiet te hulp omdat iedereen te bang is dat ze zelf de volle lading gaan krijgen. & Gast, wtf, ik zit elke dag op de trein *-* ben ik blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt.

    Die mensen zijn echt voorschut. D: Eikels!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    o.O" owh..
    Laf voor het te filmen maar niet ingrijpen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stiekem heb ik best wel gelagen bij die eerste
    Serieus die 2 mensjes zijn niet goed in hun hoofd hoor


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat een nare rotlui.
    Eén knietje in hun edele delen, en ze zijn weg.
    Bah, wat heb ik een hekel aan zulke ordinaire, asociale, brutale mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat doet niemand nooit. Stond es op centraal station waar een jongen bezig was zijn vriendin te wurgen. Ik en drie anderen waren de enigen die erop af gingen, van de veertig mensen fso die het konden zien (en de nog es veertig die het gegil daarvoor hadden gehoord)

    leuke was, wij begrepen totaaaaaal niet wat die jongen doormaakte, en het was niet zijn schuld dat zij zo'n slechte vriendin was. Dus ze ging terug naar die jongen en gaf hem een knuffel en zei sorry nadat we ze uit elkaar hadden gehaald. Leuk he? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Dat doet niemand nooit. Stond es op centraal station waar een jongen bezig was zijn vriendin te wurgen. Ik en drie anderen waren de enigen die erop af gingen, van de veertig mensen fso die het konden zien (en de nog es veertig die het gegil daarvoor hadden gehoord)

    leuke was, wij begrepen totaaaaaal niet wat die jongen doormaakte, en het was niet zijn schuld dat zij zo'n slechte vriendin was. Dus ze ging terug naar die jongen en gaf hem een knuffel en zei sorry nadat we ze uit elkaar hadden gehaald. Leuk he? :Y)

    Door deze verhalen ga ik eeeeeeeeecht niet meer met de trein naar het Zuiden. In het Noorden is alles zo vredig, zo rustig.
    Ik regeer daar natuurlijk, ik heb iedereen in de hand.(joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou gezellig zg.

    Carefully schreef:
    Oh my god, ben ik even blij dat ik niet zo vaak met de trein ga :W


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse