• voorbeelden van een aantal covers:


    More


    Ik maak ook banners

    Wat ik nodig heb:
    -Liefst heb je al foto's voor je cover, ik verlies namenlijk veel tijd met het zoeken naar geschikte foto's
    -Titel of niet natuurlijk
    -Heb je misschien een idee wat ik moet doen?

    Boodschap aan bestellers
    @-; -


    [center]Wachtlijst

    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag
    Zondag




    Als er aanpassingen moeten gebeuren, hoor ik dat graag. c:




    Ja, ik stop ermee. Ik heb niet genoeg tijd om én covers te maken én te schrijven (wat toch nog altijd de belangrijkste rede is waarom ik op Q ben). Ik hoop dat jullie de covers mooi vonden. Het kan zijn dat ik nog eens opnieuw covers ga maken, maar voor nu stop ik er toch even mee.
    Als jullie toch nog covers/banner/enz. nodig hebben zou ik hier eens gaan kijken.

    Veel plezier nog en bedankt voor de bestellingen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:49 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    ik ben bezig aan de van MisPattinson, daarna doe ik LightUp en werk ik het lijstje af
    bestellen voor vandaag kan nog altijd, de covers zijn (hopelijk) voor vanavond af


    Cool, neat, swell -Cry

    wil je me een pb sturen als ie klaar is. ben namel;ijk niet aan eht opleten heel de nacht online gewweeest door JOTAxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @MisPattinson;


    Cool, neat, swell -Cry

    die letters(H)(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb minder tijd dan ik eerst had gedacht.
    De bestellingen die hierna gemaakt worden, zullen in de loop van de week gemaakt worden.
    Bedankt


    Cool, neat, swell -Cry

    @LightUp; is dit wat je bedoelt?


    zodra ik zeker weet dat hij goed is zet ik de tekst erop. Als je hem anders wilde, probeer ik opnieuw. (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    deze maak ik wel opnieuw

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 7:28 ]


    Cool, neat, swell -Cry


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    @LightUp; is dit wat je bedoelt?


    zodra ik zeker weet dat hij goed is zet ik de tekst erop. Als je hem anders wilde, probeer ik opnieuw. (bloos)


    Die is goed hoor :)


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Ik heb de foto's in mijn fotoboek gezet ^.^
    Je hoeft ze niet allemaal te gebruiken hoor, maar ik kon niet goed kiezen dus kijk jij maar wat het beste werkt en zo (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Obliviatum schreef:



    AAAAH HIJ IS VETMOOOII. DANKJE. DANKJE DANKJE.

    HA! (wbw) Ik kan weer op Q, dus nu wil ik eens gebruik maken van je kunsten. 8luiheid*
    Let's see... *Gaat foto's zoeken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil een 'cover' voor mezelf. (wbw) An original Lies-cover.

    Met this, this, en this.
    Dan bedoel ik dus een cover emt J.k., het tweede plaatje, en als tekst het derde plaatje.
    (Dus het derde plaatje meot je er niet in verwerken, daar wil ik alleen de tekst van)

    (wbw) I'll be waiting

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 11:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Obliviatum schreef:
    (...)



    link



    Dankjee <3

    Late reactie xd.


    ' Nyctophilia '

    Zal ik je helpen met de foto's zoeken?
    Ik hoor het wel van je ;)
    xx


    ' Nyctophilia '